Ana
Azt hittem, hogy minden meg fog változni. Tudtommal Kira sosem szexel kétszer ugyanazzal, érzelem nélkül pedig én sem. Szex után leléptem tőle gond nélkül, és ő sem csinált belőle problémát. Újra megjelent a bárban, beszélgettünk, mintha semmi sem történt volna. Csak barátok vagyunk, egy kis extrával. Ahogy telt az idő, sok dolgot megtudtunk egymásról. A motorozásra még nem adtam be a derekamat, de gokartozni elmentünk. Aztán az állatkertbe is. Egy egész napot eltöltöttünk együtt, ami számomra nagyon furcsa volt. Nem tudom hova tenni Kira viselkedését. Sokkal jobban érdeklődik irántam, mintha csak a barátom szeretne lenni, de mégsem teszi meg a lépést ahhoz, hogy...
Csak barátok vagyunk, azt hiszem.
Aztán elhívott moziba. Kár volt ellőnöm egy romantikus poént, úgy éreztem, hogy hátra lépett egyet emiatt. Ettől függetlenül a mozi is hasonlóan jól végződött, mint a többi közös program.
Mindezek mellett kifejezetten gyakran jár be hozzám a bárba, és sokszor marad akár zárásig is. Néha közösen iszogatunk, időnként játszunk, ha már nincs vendég. Egyszer én is elkísértem a szalonba, de nem engedett be valami béna dologra hivatkozva.
Nem szexelünk, sőt, még csak nem is csókolózunk. Nem tudom, hogy fogunk-e még valaha. Azt sem, hogy mégis mi lesz ebből az egészből,vagy hogy én szeretném-e, hogy legyen belőle bármi is, ami több, mint barátság.
Legutóbb én hívtam át filmezni,mire ő visszavágott a romantikával, de lepattintottam. Hisz csak barátok vagyunk.
Kira
Mattel aznap jól elvoltunk. Mióta megvan neki Tracy kicsit eltávolodtunk, nem találkozunk már olyan sokat. Na, meg ugye az ivós csajozós estéink is lecsökkentek. Főleg a csajozás része. Nem mondom, hogy nekem feltétlenül Matt miatt, hiszen én Matt előtt is jól megvoltam. Sokkal inkább Ana miatt. Úgy érzem, mindkettőnknek sikerült túllépni a szexen, megkaptuk, kiélhettük magunkat, és azóta nyugodtan elvagyunk. Nem tombol már bennem az az érthetetlen szexuális vágy, és szerintem Anaban sem, bár nekem erről nem beszél. Mindenesetre már nem szokott úgy nézni rám, mint aki bármelyik pillanatban széttépne.
Ennek ellenére rengeteg időt töltünk együtt, múltkor a munkahelyemre is elkísért. Persze mondtam neki, hogy ne jöjjön be mert három igazán elvont, szűklátású és befordult kollégával dolgozom, amin persze picit besértődött. Pedig ettől a jellemzéstől biztosan nem szabadul.
Rengeteget járok hozzá munka után, van, hogy csak beugrom egy italra, van, hogy ott maradok. Olyan is előfordult, hogy ő jött elém, amikor szabadnapos volt. Mindig kitaláltunk valami baromságot. Kiderült, hogy egy csomó közös érdeklődésünk van. Mindketten rajongunk a vezetésért, bár én motoron, Ana inkább az a sportkocsis típus. Persze azért egy gokartra beadtam a fejem. Szégyen, vagy sem, be kell vallani, hogy csúnyán alul maradtam benne. Az állatok sem állnak távol tőlünk, így volt szerencsénk egy egész napot elszórakozni az állatkerben, nagyjából az összes állatot órákig elemeztük, és különféle szituációkba raktuk őket. Esténként, ha nem voltak nagyon sokan a bárban, billiárd bajnokságokat rendeztünk, vagy épp zárás után, ha nem volt bent a főnök. Múlt héten pedig még egy mozira is elrángattam. Persze fintorogva közölte velem, hogy túl romantikus, és nem illik hozzám, de azért csak beadta a derekát egy filmre. Hozzáteszem, szerintem nem is romantikus. Egy csomó vadidegen emberrel egy teremben, ahogy őrjöngenek, ha történik valami a vásznon, inkább idegesítő.
Erre a hétre Ana volt, aki felajánlott egy mozizást nála, gúnyosan visszavágtam a romantikával, persze ő csak elfintorodott, mondván ne is álmodjak róla.
Ana
Egy fárasztó este után Mayával zárok, együtt indulunk haza hajnalban. Munka után mindig megnézem a telefonomat, általában Kirától szokott jönni valamilyen üzenet, ha találkozni akar velem másnap. Ezúttal viszont, egy ismeretlen számról érkezett sms. Maya magyaráz valamit, de a szavai elhalkulnak, amikor megnyitom az üzenetet.
YOU ARE READING
Érzéki Pokol
RomanceA pokolról általában úgy vélik az emberek, hogy forróság van. Nos, mikor először léptem be a kapuján, úgy éreztem megfagyok. Miért akarsz mégis újra és újra belépni?..