Tracynek fogalma sincs mit szeretne Maya, de a telefonban elég aggódó volt a hangja. Persze Mayáról tudni kell, hogy szeret a bolhából is elefántot csinálni.
Minden esetre ha beszélniük kell, hát beszélni fognak. Kettesben.
Maya választott helyszínt is meg időpontot is, mégis Tracy ér oda hamarabb. Jellemző, sosem volt a pontosságáról híres. Bár az is tény, hogy még el sem késett. Lehet mégis inkább Tracy jött túl korán.
Tracy helyet foglal a bejárattól nem messze egy elég feltűnő helyen, még a hülye is kiszúrná, hogy ott ül, nem hogy Maya. Kikér magának egy Gin-tonicot. Igen, délután kettőkor, mikor máskor? Mayának nem kér alkoholos italt, elméletben ő még dolgozik ma.
Pár perc múlva Maya is megérkezik, és rögtön le is vágja magát a szemben lévő székre.
- Szia, kösz, hogy eljöttél - hadarja gyorsan.
- Szia, nem voltál túl biztató, szóval hát ki ha én nem? Mi történt?
- Jo-ról kellene beszélnünk. Teljesen kifordult magából. Elmászkál éjszakánként és csak reggel ér haza. Azt sem tudom mit csinál, hová megy, kivel... Tegnap este elvittem biliárdozni, de ott is két csajjal összeakadt. Két vadidegen csajjal és szerintem mindkettővel lefeküdt volna, csak egy szavukba kerül. Aztán haza rángattam, de akkor meg velem akart szexelni.
- Gondolod, hogy a társasági élete nagy gondot jelenthet?
- Nem a társasági élet a baj. Te ismered régebb óta őt, te is nagyon jól tudod, hogy ő nem ilyen. Nem dobja le csak úgy a bugyiját, és pláne nem szexelne egy barátjával.
- Én úgy tudom, hogy ti már korábban is összeakadtatok... khm... vagy ez titok volt? Upsz.
- Nem lényeg - nevet fel Maya és legyint. - Igen, majdnem összeakadtunk, de csak smároltunk. És azóta megbeszéltük, hogy esély sincs többre. Meg ennek már hány éve...
- Szóval, szerinted is vissza kell szerezni neki Kirát? Bevallom én is sokat gondolkoztam ezen.
Maya szemei elkerekednek.
- Egy nagy fenét! - vágja rá rögtön. - Miatta van ez az egész! Ha még egyszer meglátom őt Jo közelében, kitekerem a nyakát.
- Hű wow! - Tracy védekezően felemeli a kezeit. - Miből gondolod, hogy miatta van az egész? Jo Kira előtt is találkozgatott ezzel-azzal. Aztán mikor Kira bekerült a képbe teljesen abba hagyta. Most pedig megint megy. Szóval csak pótolni szeretné őt. De miért kéne pótolni, ha meg is kaphatja?
Maya a fejét rázza hevesen, hallani sem akar ilyenről.
- Nem kell pótolni, de visszaszerezni sem. Nézd, én tudom, hogy milyen hatással volt rá Kira. Hozzám jött be az éjszaka közepén dühöngve. Én hallgattam végig, ahogy kidobja, majd azt, ahogy sírt. Nem Kira a megfelelő ember számára. Neki olyan kell, aki viszont tudja őt szeretni. És az nem Kira. És nem is azok az emberek, akikkel találkozgat.
- Jó, Kira lehet kicsit kattos, ez tény. De boldoggá tette Jo-t. Nem is kicsit. Ráadásul, soha nem mondta, hogy nem szeretné, vagy nem akarna vele lenni, bár tudom azt sem, hogy igen. De jók voltak együtt. Mégis honnan szerezzek Jo-nak hozzá valót? Vagy te most mire gondoltál, hogy varázsolni tudok?
- Nyilván nem. És nem is nekünk kell szerezni valakit mellé. Csak esetleg beszélhetnénk vele, hogy ez így nem lesz jó. Tönkreteszi magát.
VOUS LISEZ
Érzéki Pokol
Roman d'amourA pokolról általában úgy vélik az emberek, hogy forróság van. Nos, mikor először léptem be a kapuján, úgy éreztem megfagyok. Miért akarsz mégis újra és újra belépni?..