Aylin ayağına buz koyup sızlanırken telefonu titreyince eline alıp gelen mesaja girmişti.
"İyi misin?"
"İyiyim Aras Bey."
Aras direkt mesajı okumuş ve yazmaya başlamıştı.
"Bileğin nasıl?"
"Sorun yok. Gayet iyi."
"Tamam dikkat et."
"Sizde. İyi geceler."
Aras mesajı okuyup geri dönüş yapmadan çevrimdışı olmuştu.
***
Aylin dün gelemediğini yönetmene açıklarken Aras onun yerine bir bahane bulmuş ve çoktan söylemişti.Aylin bu küçük yalanı devam ettirip işine dönerken Aras Meral'le içeri girdiğinde Ecrin hemen Aras'ın yanına gidip ceketini almıştı.
"Aras takım elbiseni giyip gel. Dövüş sahnesi çekeceğiz."
"Tamam İrem."
Aras Ecrin'le karavanına yürürken Aylin Kerem'in üzerinde son dokunuşları yapıyordu.
"Dikkat edin lütfen. Yaralanmayın."
"Benim dövüş sahnem şimdi değil zaten. Sadece adamlarım dövüşecek."
"Olsun siz yinede dikkat edin. Siz herkes için değerlisiniz."
Kerem gülüp kafasını sallarken Aras giyinip Kerem'in yanına sohbet etmeye gelmişti.
"Günaydın!"
"Günaydın Aras."
"Nasılsınız?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Size birkaç şey danışmak istiyorum."
"Tabi buyur."
"Şu ikinci adamı döverken tekmeyi tam olarak nasıl atmalıyım? Ellerimle adamı tutarken ayaklarım sekronize olmuyor."
"Gel göstereyim."
Kerem Aylin'e teşekkür edip Aras'la birlikte sahneyi canlandırıyordu.
Herkes hazır olduktan sonra İrem yerine geçip sahneyi başlatmıştı.
Aras ilk adamı gayet başarılı dövüyormuş gibi yaptıktan sonra ikinci adama gelince yeterince iyi yapamadığı için İrem sahneyi durdurmuştu.
Aras yavaş yavaş stres olmaya şimdiden başlamıştı.
"Tekrar! Üç! iki! Bir! Kayıt!"
Aras yine ilk adamı çok profesyonel şekilde halletmiş, ikinci adamda takılmıştı.
"Kestik! Mola verelim mi Aras?"
"Gerek yok. Toparlıyorum hemen kendimi."
"Emin misin?"
"Evet!"
Aras sesini yükseltip daha da stres olurken Meral ve Aylin onun için endişelenmeye başlamıştı.
"Kayıt!"
Aras stresten dolayı ilk adamı bile dövemeyip hareketleri karıştırınca İrem tam kes derken Kerem hapşırmıştı.
"Ah kusura bakmayın bahar nezlesi. Sahneyi bozduğum için özür dilerim."
Aras Kerem'e baktığında bilerek yapıp sorumluluğu üstüne aldığını anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romance+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...