30.Bölüm

3.5K 187 36
                                    

   Aylin Mert'le Merallerin söylediği siparişleri servis edip afiyet olsun dedikten sonra diğer müşterilerle ilgileniyorlardı.

Aras gözünü kırpmadan ikisini izliyordu.

"Yemeğini ye soğdu."

Meral dalan Aras'ı dürtmüştü.

"Sana dedim."

"Huh?"

"Yemeğini ye soğudu."

"Ha!"

Aras yemeğini yerken bile ikisini izliyordu.

Meral farkındaydı ama çaktırmadan Kerem'le sohbet ediyordu.

"Bugün üzgün gibisin."

"Ben mi?"

"Evet."

"Yo iyiyim aslında."

"Anlaşıldı bugün hiç iyi değilsin. Ne oldu anlat bana? Sevgilin mi üzdü?"

"Aman iş falan. Birde yorgunum."

Mert Aylin'in omuzlarını tutunca Aras sinirden suyunu dökmüştü.

Aylin sesin geldiği yöne baktığında suyu görünce hemen bez alıp Aras'ın yanına koşmuştu.

"Aras iyi misin?"

"İyiyim ben."

Aras Meral'in sorusunu cevaplarken ayağa kalkıp paçasına sıçrayan su damlalarını silkelerken Aylin masadaki suyu silmişti.

"Kusura bakma."

"Önemli değil. Siz iyi olun da."

Aylin Aras'ın gözlerine bakmadan cevap verirken Aras bu hâle nasıl geldiklerini düşünüp üzülmüştü.

"Lütfen oturun ve devam edin. Ben hallederim."

Aras sandalyesini sudan çekip otururken Mert elinde paspasla geldiğinde Aylin almak için yeltenirken Mert kolundan tutmuştu.

Aras saldırmamak için zor duruyordu.

"Sen dinlen ben hallederim burayı."

"Emin misin?"

"Tabiki evet. Hadi git sen."

"Teşekkür ederim."

Mert gülümseyip göz kırptıktan sonra Aylin'in kolunu bırakıp yeri silerken Aylin bezi ve boş bardağı alıp gitmişti.

"Lütfen devam edin siz."

Mert yerleri silerken Aras ölümcül bakışlar atıyordu.

***
   Yarım saat içinde restoranın önünde izdiham çıkmıştı.

Aylin restoran sahibi olarak içeriye kimseyi almamıştı.

"Kapalıyız!"

"Ama içeride müşteriler var!"

"Onlar müşteri değil."

"Bizde girmek istiyoruz."

"Eğer biraz daha devam ederseniz haneye tecavüzden dava açarız restoran sahipleri olarak!"

Aylin en sonunda çıldırmış ve en büyük kozunu kullanarak kapının önünü birazda olsa genişletmişti.

Fanlar Aras ve Kerem'in çıkması için tezahürat yaparken Aras stresten lavaboya gidip kusmuştu.

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin