111.Bölüm

2.3K 151 52
                                    

  "Teşekkür ederim şans verdiğin için."

Aras Aylin'in elini tutup gülümserken Aylin garip bir şekilde tedirgin bir bekleyiş içerisindeydi. Karşısındaki sanki kocası değil ilk akşam yemeğine çıktığı flörtü gibiydi.

Yemekler gelince Aras ve Aylin masanın üzerinden ellerini çekmişti.

Garson getirdiği yemeklerin ağızlarını açarken restoran sahibi ve aynı zamanda baş şef gelince arkadan üç garsonunda kameralarla geldiğini görmüşlerdi Aras ve Aylin.

Etraftaki Aras'ı tanıyan, tanımayan bütün herkes kameralarını açıp çekerken Aras ve Aylin neye uğradığını şaşırmıştı.

Aras böyle bir şeyin haberi verilmediği için sinirlenirken Aylin şaşkın gözlerle etrafa bakıyordu.

Şef gelip Aras'la konuşurken sunumları bizzat kendisi yapıyordu.

Aras bozuntuya vermeden gülümseyerek teşekkür ederken Aylin oldukça rahatsız olmuştu onlara dönük olan kameralar yüzünden.

Şef sunumları yaptıktan sonra Aras'la tokalaşırken Aylin'in de elini tutup sıkmıştı.

Adam videoları yayınlamak için formaliteden izin alıyordu.

Aras etrafın bakışları yüzünden kabul etmişti.

Şef teşekkür edip giderken insanlar hâlâ onları çekiyordu.

Aylin, sessizce beş karış suratıyla saçma sapan süslerle hazırlanmış tabaklara bakan Aras'a doğru eğilmişti.

"Haberin var mıydı?"

"Yoktu. Söylemedi çünkü hayır diyeceğimi biliyordu böylelikle ani çekim yapıp etrafın baskısıyla izin aldı."

Aras geceye böyle bir başlangıç yapacaklarını düşünmemişti.

"Özür dilerim gerçekten haberim yoktu."

Aras ünlü hayatında bir kez daha Aylin'i zora sokmanın pişmanlığını yaşıyordu.

"Suçun yok özür dileme. Sadece..."

"Bir şey mi oldu?"

"Buradan gitsek olur mu? Kameralar hâlâ bizi çekiyor."

"Gidelim balım. Bende rahatsız oldum zaten."

Aras hiç dokunmadıkları tabaklara yüklü bir miktar para ödeyip çıkmışlardı.

"Arabada hamburger yiyelim. Hem rahatsız eden olmaz."

"Ama böyle bir gecede..."

"Birlikte olalım yeter."

"Peki..."

Aras Aylin'in teklifini kabul edip valenin getirdiği arabasına binip hızla uzaklaşmışlardı.

/Restoranın paylaştığı videoya gelen yorumlar/

"Neden bu kadar şaşkınlar?"

"Haberleri yok muydu?"

"Aylin'in yüzündeki şaşkınlık ve korku..."
  "Peki ya Aras'ın yüzündeki sinir..."

"Neden böyle garipler? Gerçekten haberleri mi yoktu?"

"Ünlü bir oyuncu ülkemize tatile geliyor ve salak insanlar yüzünden ülkemiz kötü konuma düşüyor."

/Müşterinin çektiği videoya gelen yorumlar/

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin