Herkes Ecrin'e bakarken Ecrin ağlıyordu.
Meral Ecrin'in telefonunu Mahir'e uzattığında Aras yanına geçip bakmıştı.
"Ekipteki hain başından beri gözde stajyerimiz Ecrindi."
Mahir, Ecrin'in sosyal medya hesabından geziyordu.
"Aras'ın yıllardır başımıza bela olan o sapık hayranıda Ecrindi, ilişkiyi yayanda Ecrindi, senaryoyu yayanda Ecrindi."
"Bunlar ne?"
"Aras'ın oyunculuk kariyerinin başından beri sapık gibi takip edip haberlerini paylaşan Ecrin'in fan hesabı."
"Sen... Her yerde takip eden..."
"Ta kendisi!"
"Nasıl anladın?"(Mahir)
"Zaten gözüm hiç tutmamıştı, şüphelerim vardı. Bugün şans eseri telefonda konuşurken gizli saklı Aras ve Berat'ın kavgasını çekmiş ve tam paylaşırken yakaladım."
"Tamam ama neden bütün bunları yaptın?!"
"Çünkü sana takıntılı. Yürü hadi daha sana dava açacağız."
Meral Ecrin'in telefonunu alıp giderken ekip artık şok olmaktan olamıyordu.
Mahir gözleri nemli olan Aylin'e bakmıştı.
"Sanırım herkesin içinde birinden çok özür dilemem gerekiyor."
Aylin gözyaşlarını silip düşük sesle konuşmuştu.
"Gerek yok efendim. Şüphelenmekte haklıydınız."
"Haklıydım çünkü sen sorumluydun ama bu kadar ağır konuşacak bir haddim yoktu. Herkesin önünde senden özür dilerim."
Aras Aylin'e bakıp kafasını salladığında Aylin özrünü kabul etmişti.
"Herkes evlere dağılabilir. Zor bir geceydi."
***
Aylin arabada sessizce oturup tırnaklarıyla oynarken Aras aniden arabayı sağa çekince Aylin kafasını kaldırıp etrafa bakmıştı."Ne oldu?"
Aras kemerini tek celsede çıkarıp Aylin'in yanaklarından tutarak dudaklarını birleştirmişti.
Aylin beş saniye gözleri açık Aras'a bakarken Aras gözlerini kapatmış öpücüğüne karşılık bekliyordu.
Aylin yavaşça gözlerini yumup ellerini Aras'ın kot ceketine koyup sıkıca tutmuştu.
Aras uzun bir öpücük bırakıp Aylin'in dudaklarından ayrılmış ve dudağının kenarını silmişti.
"Büyük bir hayvan olduğum için özür dilerim."
"Evet öylesin."
"Ama sonuçta senin evcil hayvanın olmayı göze aldım."
"Eve gitmek istiyorum."
"Bir iki saat sonra sete geri geleceğiz. O yüzden benim eve geçelim."
"Seni de görmek istemiyorum."
"Hıım... Kendimi affetirmek için bir fırsat."
***
Aylin mutfak tezgahında oturup ayaklarını sallayıp çilek yerken Aras kendisini affetirmek için pancake yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romance+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...