Aylin Meral'in zoruyla gece sonu Aras'ın evine gitmişti.
Aylin mutfağa gidip kendisine bir su alıp içeri geldiğinde Aras'ın tabletinden haberleri okuduğunu görmüştü.
Kendiside merak edip telefonunu eline alıp sosyal medyaya göz atmıştı.
Kıyafeti gecenin konusu olurken muhabirlerin sorduğu sorular tartışmalara sebep olmuştu.
"Muhabirlerin soruları iğrençti."
"Aylin ağlamamak için zor duruyor."
"Doğruları söylemek zoruna gitmiş prenses hanımın."
"Aras'ın cevabı... Beni öldürün ya."
"Aylin'i ne kadar samimi bulmasamda üzüldüm. Nereye düştüm ben der gibi bakıyor."
"İkisinin enerjisi şaka mıdır?!"
"Aras'ın takımı 🔥🔥🔥"
"Daddy sorry, daddy sorry🤰🏾🥵😋🤤🥴🔥😉😩🥶"
"Aylin'e yükselmem normal mi? İMDAT!"
"Elbisesine aşık oldum🤤"
"Aras'ın her konuda Aylin'i savunması🥺🤏🏿"
"Haklılar. Prim kasıyor."
"Aras'ı kariyerinin merdiveni olarak kullanıyor acınası LoL."
"Aras enayi. Meral yavrumu şu kızdan kurtar."
"Tamam Aylin sensin."
"Ağlamak için kendini zorlama. Olmuyor çünkü."
Aylin olumlu yorumları okumaya çalışırken olumsuz yorumlar gözüne batmaya başlayınca telefonu kapatıp kenara koymuştu.
"Artık yüzleşsek mi?"
Aras elindeki tableti kenara bırakıp bacak bacak üstüne atarak karşısında camdan dışarıyı izleyen Aylin'e bakmıştı.
Aylin kaşları çatık Aras'a bakmıştı.
"Ne yüzleşmesi?"
"Kararın ne?"
"Ne kararı?"
Aras ayağa kalkıp Aylin'in üstüne yürüyüp aralarındaki mesafeyi en aza indirmişti.
"Yurtdışı kararı."
Aylin göz devirip Aras'ı ittirerek kendinden uzaklaştırmıştı.
"Başlama yine."
Aylin elindeki bardağı sehpanın üzerine koyarken Aras kendisine çekmişti.
"Aylin neden ya neden?! İkimiz çok güzel bir hayata başlayacağız."
"Aras anlamak istemiyor musun?! Ailemi bırakmak istemiyorum, burada bir düzenimiz var!"
"Orada da düzenimiz olabilir!"
"O düzeni burada da kurabiliriz. Birlikte yeni bir hayat kurabiliriz. Neden işleri zorlaştırıyorsun?!"
"Zorlaştıran sensin Aylin!"
"Seni çekemem gerçekten."
Aylin Aras'ı göğüslerinden ittirip kapıya doğru giderken Aras kendisine tutup çeker çekmez dudağına yapışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romance+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...