15.Bölüm

4.5K 236 3
                                    

   Aras uyanıp telefonu eline aldığında Meral'den gelen sayısız arama ve mesajı görünce telaşlanmış ve geri dönüş yapmıştı.

"Alo."

"Neredesin?"

"Evdeyim."

"İyi misin?"

"Evet. Bir şey mi oldu?"

"Yeni mi uyandın?"

"Evet de bir şey mi oldu?"

"Hayır. Ben gelene kadar sosyal medyaya girme."

"Neden?"

"Yoldayım on beş dakikaya geliyorum. Dediğimi yap."

Meral telefonu kapatınca Aras hemen sosyal medyaya girdiğinde gördüğü haberle ayağa kalkmıştı.

Ünlü oyuncu Aras Ateş'in çalışan krizi
  Aras Ateş'in dört ay önce bir taciz iddiası ile gündeme gelmesinden sonra bugün setteki çalışan kadınlara taciz girişiminde bulunduğu iddiası sosyal medya gündemine oturdu.

Aras haberden çıkıp direkt Meral'i aramıştı.

"Okudun değil mi?"

"Ben bu kâbusu tekrar yaşamak istemiyorum!"

"İlk önce sakin ol. Geldiğimizde konuşalım."

"Meral bunun nesini konuşacağız?!"

"Aras! Telefonu eline alma ya da televizyonu açma! Sadece beni bekle!"

Aras telefonu Meral'in yüzüne kapatıp yatağa tekrar atacakken annesinin aradığını görünce sessize almıştı.

***
   Aras kapı çalınca hemen açıp içeriye Meral'i almıştı.

"İyi misin?"

"Nasıl iyi olabilirim?! Tacizci diye anılıyorum!"

"Ben her şeyi düzelteceğim. Sadece kendini bırakma."

"Meral yapmadığım bir şey hakkında ölmemi isteyen bir sürü insan var! En önemlisi annemlerin yüzüne nasıl bakacağım?!"

"Bu yazıyı paylaşanı bulup dava edeceğim."

"Peki ya karalanmış ismim, psikolojim, aldığım nefret yorumları?!"

"İnsanlara suçsuz olduğunu kanıtlayınca nefret yorumu yapanlar pişman olacak. Tıpkı dört ay önceki gibi. Hem çoğu insan yine iftira olduğunu düşünüyor."

"Tıpkı diğer çoğu insanın böyle bir şeyle tekrar gündeme geldiğim için şüphelenmesi gibi."

"Aras! Kendine gel!"

"Meral... Ben artık dayanamıyorum!"

"En kısa zamanda suçsuz olduğunu ispatlayıp omzundaki yükü hafifleteceğim."

Aras koltuğa oturup kafasını elleri arasına almış sessizce bekliyordu.

"Kariyerime ara vermeden devam etmek bir hataydı."

Meral elini alnından çekip Aras'ın yanına oturmuş, sırtını sıvazlıyordu.

"Eğer öyle yapsaydın seni karalamaya çalışan insanların eline bizzat kalemi sen verecektin."

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin