34.Bölüm

3.3K 167 17
                                    

   Aras çekimler biter bitmez önden setten ayrılma kararı almıştı.

Fakat fanlar sete de gelmişti. Artık bu olaylar çığrından çıkmaya başlamıştı.

Herkes hangi set çalışanın olduğunu bilmek için kadın set çalışanlarına zorluk çıkarırken Aras'ın ilişki haberinden sonra nefretle dolan ve anti olmuş eski fanları her taraftaydı.

"Oyunculukta hiçbir yeteneğin yok!"

Kalabalıktan yükselen bir sesle Aras olduğu yerde kalmıştı.

Hiçbir nefret yorumu, girişimi bu kadar zoruna gitmemişti çünkü bu lafları hep okurdu şimdi ise direkt acımadan yüzüne söylenmişti. Kariyeri boyunca hiçbir aşağılayıcı söz bu kadar etki etmemişti üzerinde.

Sesin geldiği yöne döndüğünde bu nefret söylemini dile getiren kızın elinde Aras'ın fotoğrafı vardı ve yüzüne kırmızı renkle çarpı atılıp hassas olmasıyla ilgili; "süt çocuğu, pick me, ağlak, anne kuzusu..." Gibi iğrenç sözler yazılmıştı.

Aras hüzünlü gözleriyle dudaklarını yukarıya doğru kaldırıp gülümsemişti.

"Biliyorum."

Aylin uzaktan bu diyaloğa şahit olmuş, koşarak uzaklaşarak sessizce gözyaşı dökmüştü.

Sürekli neden ağlıyor diyebilirsiniz ama sırf sadece sizi sevdiği için nefret yorumları alan, tacize uğrayan, boykot edilen ve ikiye bölünmüş bir fan kitlesi olan sevgiliniz olduğunu düşünün. Tekrar ediyorum "sırf sizi sevdiği için" ve normal bir insan olarak birine aşık olduğu için bu zorbalığa maruz kalan bir sevgiliniz, sevdiğiniz, dokunmaya kıyamadığınız bir kişinin böylesine eziyet çektiğini
düşünün.

Bu ilişki sadece Aras için zor değil, Aylin içinde çok zordu. Aras'ı koruyamadığı yetmezmiş gibi yanında da olamıyordu.

***
   Herkes masada sessizce otururken bu yemeğin güzel olacağını düşünmüşlerdi. Fakat hiç kimseden ne bir ses ne bir çıt çıkıyordu.

Aras restoranın önüne geldiğinde beş karış suratıyla Meral'e dönüp bakmıştı.

Meral kafasını sallayıp güldüğünde Aras önüne dönüp silkelendikten sonra kocaman gülümseyerek kendileri için kapattıkları restoranın kapısından büyük bir enerjiyle girmişti.

Çalışanlar bu enerjik ve mutlu halinin sahte olduğunu fark etmeden enerjisine ayak uydurmuşlardı.

Kerem yerinden kalkıp sıkıca sarıldıktan sonra sıcak gülümsemesiyle her şey iyi olacak mesajı vermişti.

Aras masada sessizce oturmuş kafasını bile kaldırmadan dalan gözleriyle kadehe bakan Aylin'in yanına gitmişti.

"Hayatım?..."

Aylin kafasını kaldırdığında arkasında omuzlarını tutup kafasını öne doğru eğen Aras ve gülümseyen çalışanları görmüştü.

Aylin aniden kalkıp mahçup şekilde gülmüştü.

"Ah dalmışım! Hoşgeldiniz!"

"Çok beklettik direkt yiyelim mi?"

Meral Aylin'in kötü bir ruh hali içerisinde olduğunu anlayınca bakışları üzerinde çekmek için yemeğe geçme teklifini sununca herkes kabul etmişti.

"Ah Aras Bey! Lütfen siz buraya oturun. Sevgilinizin yanı malum."

Erkek çalışanın cümlesiyle Aras ve Aylin kıpkırmızı olmuş, utanırken çalışanlar kıkırdıyordu.

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin