59.Bölüm

2.8K 163 50
                                    

   Aylin boş olduğu için Aras'ın yüzüne ekranda parlamasın diye pudra sürerken makyaj artistleri koştur koştur diğer oyuncularla ilgileniyordu.

"Elinden de her iş geliyor."

"Ne sandın sevgilini?"

"Sevgilim... Benim sevgilim."

Aras aşık aşık gülerken Aylin pudrayı sürüp geri çekilmişti.

"Of Aylin çok teşekkür ederim! Figüran oyuncular bu sahnede çok olduğu için yetişemiyoruz makyajlara."

"Rica ederim. Her zaman yardımına koşarım."

"Meleksin melek!"

Aylin gülümseyip binbir çeşit pudraları toplarken Aras Meral'in yanına gidip dövüş hareketlerini üzerinde deniyordu.

"Ay Aras üç yaşındaki yeğenim bile senden daha akıllı!"

"Bende senin iki yaşındaki yeğeninim."

Aras Meral'e sıkıca sarılıp sıkarken Meral omzuna vurup kendini kurtarmıştı.

"Olmaz öyle sen direkt boynumu tutup sık."

"Sevgimi aktardım sevgimi!"

"Al Kerem geliyor ona aktar neyin varsa içinde."

Meral kaçar adımlarla Kerem'e bile selam vermeden giderken Aras içindeki hiperaktifliği Kerem'e kusuyordu.

"En büyük hayalim Jackie Chan'le başrol paylaşmak."

"Belki o da olur."

"O kadar da uçmadık ya."

"Aras ve Kerem hazırsanız çekime başlıyoruz!"

"Hazırız!"

Kerem önden giderken Aras havaya yumruklar atıp enerjik haliyle Kerem'in peşinden gitmişti.

"Hazır! Üç! İki! Bir! Kayıt!"

Aras aniden attığı yumrukla Kerem sarsılmıştı.

"Kestik!"

Makyaj artisiti hemen Kerem'in dudağına sahte kan ekleyip kadrajdan çıktığında Kerem ve Aras aynı pozları alıp çekime tekrar başlamıştı.

"Yıllardır içinde tuttuğun kinin hiç azalmamış."

"Seni yalvartarak öldürene kadar da azalmayacak."

"Desene o zaman hiç azalmayacak."

"Seni piç!"

Aras Kerem'e saldırıp vuruyormuş gibi yaparken kameramanlar her açıdan çekiyordu.

İkisi dövüşme hareketlerini eksiksiz bir şekilde kameraya aktarırken Aylin bir taraftan ilk crushı olan Kerem ve şu anki sevgilisi olan Aras'ı hayranlıkla izliyordu.

Aylin, sevgilisi Aras ve crushı Kerem... Onlar büyük bir aile.

Aras Kerem'in üstüne çıkmış deli gibi yumruklarken İrem kestik dediğinde Aras ve Kerem hemen rolden çıkıp gülmüşlerdi.

Aras Kerem'in üstünden kalkıp elini tutarak yerden kaldırdıktan sonra Kerem'in üstünü silkeliyordu.

Her bölümün kamera arkası için kameraman Aras ve Kerem'i çekip tepkisini alıyordu.

"Bu çocuk manyak. Bir an gerçekten suratıma vuracak sandım."

"Kendi mükemmel suratımı bile senin için feda edebilirim."

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin