Doğan ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığı için şaşkınlığını gizleyemezken Aras önünde diz çökmeye devam ediyordu.
Doğan yavaşça kendini toparlayıp elini Aras'ın omzuna koymuştu.
Aras kafasını kaldırıp baktığında Doğan küçük bir gülümseme ile kafasını sallamıştı.
***
Aras haber vermek için Doğan'dan izin alıp Aylin'in evine gitmişti."Gerçekten izin mi verdi?!"
"Yok şakacıktan. Verdi diyorum verdi! Kararından caymadan hazırlan hemen gidelim."
"Nasıl ikna ettin?"
"Bu şirin ve yakışıklı surata kim hayır diyebilir?!"
"Gerçekten inanamıyorum!"
"Bak her an vazgeçebilir. Hemen gidelim."
"Saçmalama!"
"Bana dedi hemen vazgeçebilirim diye."
"Aras senin dergi çekimlerin..."
"Bugün sonuncusunu çektik ya. Bir ya da iki hafta komple boşum."
"Nasıl gideceğiz?! Saat on iki!"
"Sabah saat beşte uçak var."
"Bak çok acele ediyoruz."
"Baban ettiriyor. Eğer bir daha senin görürsem izin vermem dedi."
"Gerçekten mi?!"
/Yarım Saat Önce/
"Acele etmeden istediğiniz zaman gidin.""Anlayışınız ve güveniniz için teşekkür ederim efendim. Kızınıza layık olacağım!"
Aras bağırarak teşekkür edip geri adımlarla restorandan çıkıyordu.
/Şu an/
"Evet! Hadi Aylin git bavul hazırla bir şey yap!""İmdat! Çok strese girdim!"
"Saat üçte alırım seni."
"Aras bak çok acele ediyoruz."
"Etmiyorum, etmiyoruz. Ayrıca Londra'da hava çok soğuk ve yağışlı. Ona göre kıyafet al."
***
Aylin ilk defa business class'a binmişti.Aras kontrollerle ilgilenip hosteslerle fotoğraf çektirdikten sonra Aylin'in yanına oturmuştu.
"Çok heyecanlıyım! Hâlâ babamdan nasıl izin aldığını düşünüyorum."
"Ben demiştim o inatçıysa ben daha inatçıyım diye."
Aras tekrar ayağa kalkıp oturdukları koltukları yatak yapıp kabini çekip kimsenin göremeyeceği bir yer yapmıştı.
Uçağın bu bölümünde sadece Aras-Aylin ve en arkada iş insanı diye tahmin ettikleri bir tane kadın vardı.
"Şu manzaraya bak."
Aylin hayranlıkla karanlık şehri aydınlatan ışıkları paralayan ve kocaman açılmış gözleriyle izlerken Aras kendi manzarasının keyfini çıkarıyordu.
Aylin Aras'a döndüğünde burunları çarpmıştı.
İkisi sessizce gülerken Aras dudaklarını Aylin'in dudaklarına bastırıp öperken Aylin ellerini Aras'ın boynun iki tarafına koyup karşılık veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romance+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...