26.Bölüm

3.9K 186 17
                                    

   Aylin gözlerini açtığında kollarını yastığın altına koymuş gülümseyerek kendisini izleyen Aras'ı görmüştü.

"Günaydın sevgilim!"

Aylin gülümserken aklına dün gece gelince utanmış ve yorganı kafasına çekmişti.

Aras Umay'ın dibine girip sağ dirseğinden destek alarak vücudunu kaldırırken sol eliyle yorganı açmıştı.

"Uyandığında bile tatlısın."

Aras yorganla Aylin'i sarıp sıkıca sarılırken kafasını göğsüne koymuştu.

"Sadece öpüştük başka bir şey yapmadık."

"Aras yeterince utanıyorum zaten sus artık."

"Tamam tamam. Kahvaltı hazırlayacağım sende biraz dinlen."

Aras Aylin'in dudağına buse kondurup kalkarken Aylin gördüğü geniş omuzlar ve sırt kaslarıyla erimişti resmen.

Yorganı burnuna kadar çekip elleriyle sıkarken Aras ipekten yapılmış ince, transparan beyaz gömleği giyip üç düğmesini açık bırakarak banyoya giderken gömlekten belli olan ince beliyle Aylin dün geceyi düşünmüştü.

Sevgilisi olduğu ve dün geceyi birlikte geçirdiği adam ünlü ve her kızın peşinden koştuğu adam mıydı?

***
   Aylin dün geceyi düşünüp utanç, heyecan, huzur gibi bütün duyguları yaşamış en sonunda yataktan çıkma kararı almıştı.

Aras her şeyi düşündüğü için kapının arkasında Aylin için bir elbise vardı.

Tam Aylin'in tarzına uygun bir elbiseydi. Uzun, beyaz, üstünde çiçek desenleri olan bir elbiseydi.

   Aylin elbiseyi giyip dışarı çıktığında Aras kahvaltı masasına son dokunuşları yaparken Aylin'i görünce büyülenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Aylin elbiseyi giyip dışarı çıktığında Aras kahvaltı masasına son dokunuşları yaparken Aylin'i görünce büyülenmişti.

"Bu kız benim sevgilim mi?"

Aylin utanırken Aras gülümseyip yanına gidiyordu.

"Evet benim sevgilim."

Aras bir şey söylemeden Aylin'in elini tutup gülerek kahvaltı masasına götürürken arkasındaki güneş Aylin'in yüzüne vururken kendini hiç bu kadar güvende hissetmemişti.

Aylin'in sandalyesini çekip oturmasını sağladıktan sonra karşısına geçip gamzeleriyle gülüşünü iki katı tatlı hale getirirken Aylin'in tabağına kahvaltılık koyuyordu.

Aylin Aras'tan hep etkilenen biriydi ama şu an farklıydı.

Karşısında her konunda pürüzsüz biri duruyordu. Oyunculuk, şarkı söyleme, resim çizme... Ve birçok sayamayacağı özelliğiyle hayal ürünü gibiydi. En pürüzsüz olduğu konu ise Aylin'e olan aşkıydı.

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin