71.Bölüm

2.6K 152 27
                                    

   Aras eve girip ışığı yaktığında bıraktığı yerde uyuya kalan Aylin'i görmüştü.

Elindeki anahtarı yavaşça şifonyerin üzerindeki kasenin içine koyup Aylin'in yanına gitmişti.

Ağlarken uyuya kaldığı çok belliydi. Aras sert parkenin üzerindeki Aylin'i kucağına alırken Aylin uyanmış neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Aras yatak odasına giderken Aylin gözlerini ovuşturup etrafına bakmıştı.

İkisi arasında sessizlik hakimdi. Aras Aylin'i yatağa bırakırken Aylin oturmuş etrafı izliyordu.

Aras üstünü değiştirmek için giyinme odasına giderken Aylin elini yüzünü yıkamak için banyoya gitmişti.

Aynadan kendine baktığında bembeyaz suratı, şişmiş ve kızarmış gözleriyle tekrar ağlamaya başlamıştı.

Mutlu olmak istediği bu ilişki ona zarar vermeye başlamıştı.

Aylin eskisi gibi olmadıkları için ağlarken Aras'ın ayak seslerini duyunca elini yüzünü yıkayıp banyodan çıkmıştı.

"Ağlayıp durma. Canını almadım sonuçta."

"Bu kadar acımasız olmak zorunda mısın?"

"Bunu diyen sen misin?"

"Yine çekemem seni."

"Bende seni çekemem. O yüzden ağlayıp durma."

"Gerçekten... Yüzünü görmek istemiyorum."

Aylin yatak odasından çıkıp çantasını ve montunu alıp kapıya yönelmişti.

"Bencilsin dediğimde çok pişman olmuştum ama sen gerçekten bencilsin!"

"Aylin... Gerçekten sus ya."

Aylin kapıyı çarpıp çıkarken Aras yanında duran bardağı kapıya fırlatmıştı.

Tuzla buz olan bardak parçaları etrafa dağılırken bir parça Aras'ın elmacık kemiğine gelip kesmişti.

Aras aniden gelen acıyla ağzından kaçırdığı küfürle evi inletmişti.

"Sikeyim!"

/Ertesi Gün/
   Aras ve Aylin'in arasındaki soğukluğu herkes anlamıştı. Haliyle işe de yansımıştı.

"Tekrar!"

Aras sahneyi beşinci kez tekrara alırken sinirlenmemek için sabır çekiyordu.

"Kestik!"

Aras Aylin'in gıcıklığına sürekli bir şeyler bulduğunu düşünsede Aras'ın aklı senaryoda değil, Aylin'de olunca kötü bir sonuç ortaya çıkıyordu.

Aylin yönetmen koltuğundan kalkıp Aras'ın yanına gitmişti.

"Tekin sana bıçakla saldırırken şu tahtanın üstüne çıkıp arkasına atlayacaksın."

"Direkt hücum etsem olmaz mı?"

"Olsaydı bunu sana beşinci kez yaptırmazdım değil mi?"

Aras insan içinde Aylin'e bir şey demeden dediğini yapmak için yerine geçiyordu.

"Üç! İki! Bir! Kayıt!"

"Piç evladı!"

Tekin Aras'a elindeki sahte bıçakla saldırırken Aras tüm gücüyle havaya zıplayıp arkasındaki tahtaya çıkarken dengesini kaybedip yerdeki dekor niyetine duran sert tahtaların üzerine sırtüstü düşünce nefesi kesilmişti.

AKTÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin