Aras saatine baktığında çekim saatinin yaklaştığını fark etmişti.
"Sizinle oturup daha fazla sohbet etmek isterdim ama sete geçmem gerekiyor. Müsadenizle ben kalkayım artık."
"Ah tabi tabi! Yeni dizinizi heyecanla bekliyoruz."
"Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım."
"Aras Bey... Bir fotoğraf..."
"Kaan hayır."
"Aylin rahat ol lütfen. Ailenle vakit geçirmeyi sevdim. Çekebiliriz tabiki."
Kaan heyecanla telefonu masanın üstüne koyup arkasına peçetelikle destek yapıp video kaydını açmıştı.
"Videodan ekran görüntüsü alacağım."
Herkes kadraja girerken Aylin ve babasını zorla kadraja almışlardı.
Aras Aylin'i yanına alıp elini omzuna koyacakken rahatsız olabileceğini düşünüp omzuna dokunmadan üstünde tutmuştu.
Birkaç pozdan sonra teşekkür etmişlerdi.
"Hesap..."
"Öyle şey olur mu?! Size her şey bedava! İstediğiniz zaman gelip yiyebilirsiniz."
"Ah teşekkür ederim ama böyle rahat etmiyorum."
"Hayatta kabul etmem."
"Lütfen bu seferlik böyle olsun Aras Bey."
Aylin Aras ve annesi arasında uzayacak olan hesap kavgasına son verip Aras'ın maskesini ve güneş gözlüğünü eline alıp apar topar çıkarmıştı restorandan.
"Kusura bakmayın annem biraz fazla hayranınız da."
"Onunla sohbet etmek eğlenceliydi. Ayrıca bütün dizilerimi izlemiş olması beni gururlandırdı."
"Ona karşı nazik davranıp bitmeyen isteklerini geri çevirmediğiniz için teşekkür ederim."
"Hiçbir şey yapmadım. Teşekkür etme..."
Aras arabasının kapısını açıp binerken lafına devam etmişti.
"Ayrıca fotoğraflarını çekimden sonra atacağım. Meral'e kadar gitmiş konu."
"O tam olarak öyle..."
"Bu kadar fanı olduğunu bilmiyordum."
Aylin sessizliğini korurken Aras arabasına binip uzaklaşmıştı.
"Ne gündü ama! Ayaklarım ağrıyor!"
***
Aras yatağına kendini atıp saate baktığında beşe geliyordu. Üç saat sonra yine sete gidecekti. Yorgunluktan can çekişirken galerisine girip Aylin'in Kerem'le çektirdiği fotoğraflara bakıp Aylin'in yüzünü yakınlaştırıp dün olanları düşünüyordu."Kime inanacağım? Gerçekten iyi biri misin?"
Aras fotoğrafa bakarken telefonu çaldığında arayan kişinin Aylin olduğunu görünce aniden uzandığı yatakta dikilmişti.
"Bu saatte bir şey mi oldu?! Niye arıyor? Erken mi açmalıyım? Hayır hayır sanki onun aramasını bekliyormuşum gibi olur."
Aras kendiyle verdiği iç savaş yüzünden telefonu açana kadar kapanmıştı.
"Salak Aras! Tekrar aramalı mıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romans+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...