"Merhaba biz Cloudy Ajans. Oyuncumuz Aras Ateş ve yönetmenimiz Aylin Salman Ateş hakkında çıkan haberler tamamen asılsızdır. Çiftimiz güzel bir balayı geçirirken maalesef ki Aylin ufak bir rahatsızlık geçirdi. Bu yüzden çift balayı aktivitelerini durdurdu ve Aylin, Aras'ın da rahatsızlık geçirmemesi için ayrı yerlerde kalmak istediğini söyledi. Aylin kendini toparlayana kadar çift ayrı yerlerde konaklayacak. Merak etmeyin Aylin'in sağlık durumu iyi ve iyileşmeye çalışıyor. Lütfen çifte sevgilerinizi gönderin. Asılsız haberler ve nefret içerikli yorumlar dava ediliyor. Sadece basına yansıtmıyoruz. Mutlu ve sağlıklı kalın!"
~Cloudy AjansAylin telefonu elinden bırakıp gülmüştü.
"Rahatsızlığı Aras'a alerjisi var deselerdi daha iyi olurdu."
Kapı çaldığında Aylin kalkıp delikten baktığında Aras olduğunu görünce kapıyı açmayıp mutfağa gitmişti.
Kapı ardı ardına çalarken telefonuda çalıyordu.
"Aylin içeride olduğunu biliyorum aç şu kapıyı lütfen."
Aylin duymamazlıktan gelip kendisine Buzlu kahve hazırlarken ses bir anda kesilmişti.
Aylin buz küplerini bardağa atıp kapının deliğinden bakarken Aras'ın gittiğini görmüştü.
"Çok çabaladın gerçekten. On saniye kapı çalmakta bir başarı."
"Evet başarı."
Aylin arkadan gelen sesle korkup çığlık atarken refleksle öne doğru koşunca alnını kapıya vurup geriye doğru sendelemişti.
"Aylin!"
Aylin baygın gözlerle Aras'a bakarken Aras paniklemişti.
"Hay ben senin Aras..."
Aylin cümlesini tamamlayamadan Aras'ın kollarına yığılmıştı.
***
Aylin gelen seslerle gözlerini açamadan yarı halde uyanmıştı."Genel bir kontrol istemiştim."
"Bütün vücuda checkup yaptırdık. Çok fazla uyku düzensizliği, vitaminsizlik ve stres var. Kafasını çarptığında büyük ihtimalle darbe yüzünden değil halsizlik ve vitaminsizlikten bayıldı."
"Tedavi..."
"Vitamin ilaçları ve uyuması için çeşitli zararsız yani bağımlılık yapmayan uyku düzenleyici haplardan yazdım. Stres ise tamamen bireyin kendisine bağlı."
"Teşekkürler doktor Hanım."
"Tekrar geçmiş olsun."
(Diyaloglar ingilizce)Doktor odadan çıkarken Aras yatakta uyuduğunu sandığı eşine bakıp oflamıştı.
"Kendimi nasıl affettireceğimi bilmiyorum sadece özledim."
Aras, Aylin'in üzerine pikeyi çekip yanağını öpmüştü.
***
"Bana tutun dikkat et.""İstemiyorum."
"İstiyor musun diye sormadım."
Aylin inat edip Aras'ın kolunu tutmadan yürürken başı dönünce Aras hemen kolunu tutup kendine çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romantizm+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...