/Birkaç gün sonra/
"Balım dinlen artık.""Mobilya bakıyorum çocuk odası için."
Aras Aylin'in karşısına oturup gülerek onu izliyordu.
"Şu an çok güzelsin. Bekle fotoğrafını çekeceğim."
"Öyle miyim?"
Aylin yarım ağız göz kırpmıştı.
"Az önceki gibi dur."
"Karıma bak be!"
Aylin gülümseyip mobilya bakmaya devam ederken Aras fotoğrafını hikaye atıyordu.
/Yorumlar/
"Aras'ın yıllar önce bir videoda bilgisayar başında saçları topluyken aşırı seksi oluyor dediğini şimdi daha iyi anladık.""Ondan altı yaş küçüğüm ama benden genç duruyor😩🥲"
"Aras ağzının tadını biliyor kardeş."
"LWJFPWJFHOFBEİFOTNTİRLAOSO""Mobilya için erken değil mi?"
"Annemle babama sorduğumda onlarda öyle dediler. Ama ben odayı unisex bir renk yapmak istiyorum. Yani pembe ya da mavi değil, ya da rengârenk istemiyorum."
"Ne istiyorsun o zaman?"
Aylin heyecanla diz üstü bilgisayarı kenara bırakıp parlayan gözleriyle anlatmaya başlarken el kol hareketleri yapmadan duramıyordu.
"Şimdi diyorum ki... Acaba!... Kahve tonları mı yapsak? Yani mobilyalar kahve rengi olsa?..."
Aras refleks mimikleriyle garipseyerek bakmıştı.
"Kahve?"
"Annemde aynı tepkiyi verdi. Sanırım annelik bana göre değil."
"Ne?! Saçmalama! Sen çok güzel bir anne olacaksın ama şimdilik bana aklındaki fikirleri söyle."
"Bak diyorum ki odasını göz yormayan renklerden yapalım. Tamam çocuk odası renkli olur ama zaten oyun odası olacak orayı cıvıl cıvıl yaparız. Hem çocuğumuzun odada uyurken etrafın rengiyle uyuyamaz falan. Ayrıca biraz büyüse bile belli bir yaşa kadar kullanabilir."
"Aslında mantıklı."
"Birde..."
Aras kaşlarını kaldırıp bir şey söylemeye çalışan eşine bakıyordu.
"Birde ne?..."
"Çiftlik evinin odası gibi istiyorum. Var ya Amerika'da aşırı güzel çiftlik evleri. Onların vibeında bir oda... Güzel olmaz mıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKTÖR
Romance+18 yaş sınırı!!! ~Yetişkin içerik~ Ünlü bir aktör ve set çalışanın gizli aşkı. Aras ünlü bir aktördür. Fakat ünlü olduğu için bazen robot sanılan biridir. Kamera karşısında hep pozitif ve güler yüzlü olmaya çalışan Aras, herkesle iyi anlaşır. Konuş...