4| "Beceriksiz Ama Güzel..."

5.3K 417 160
                                    

Bugün attığım son bölüm olacak bu, yarında aynı şekilde iki veya üç bölüm atarım bebekler.

Keyifli okumalar,
Umarım beğenmişsinizdir,

Sizi seviyorum, kendinize dikkat edin *muah* 😘😘😘





Asansöre binmekten korktuğum için Jungkook'un yaşadığı lanet sitenin merdivenlerini çıkıyordum. Hangi insan otuz birinci katta bir ev alırdı ki? Bir de, beni resmen ayağına çağırıyordu!

Eğer başkanlığa aday olmasam kesinlikle bunu sorun etmezdim ama seçime çok az bir zaman kalmışken itibarımı sarsamazdım. Daha öğrencilere verdiğim sözler vardı ve imkansız gibi görünse bile yapmaya çalışacaktım. En azından okul bahçesine yüzme havuzu koydurmak gibi saçma sapan sözler vermemiştim. Aptal Jungkook bunu yapmıştı elbette. Utanmasa okul bahçesine aquapark yapma sözü verecekti.

Nihayet Jungkook'un dairesinin önüne gelebildiğimde biraz durup soluklandım. Merdivenleri çıkarken öleceğimi falan düşünmüştüm. Zile basmadığım halde kapı hızla açılırken yarı çıplak bir şekilde beni karşılayan Jungkook'a baktım.

"Neden nefes nefesesin?" Dedi benim bitkin halime bakarken.

"Merdivenleri çıkarken nefes almayı unuttum." Dedim onu kapının önünden iterken. "Çekil şuradan."

İçeri girdiğim gibi salona geçerken odanın ortasına bırakılmış temizlik malzemelerinin üstünden atlayıp koltuklardan birisine oturdum.

"Asansörü neden kullanmadın?" Diyerek salondan içeri girdi Jungkook. Üstüne beni şaşırtarak bir tişört giymeyi akıl edebilmişti.

"Sana mı soracağım?" Dedim ona gıcık olduğumu her an belli ederken. "İstersem merdivenlerden çıkarım istersem asansörü kullanırım."

Jungkook tavırlarıma sadece gülerek karşılık verdi. Bana yaklaşıp yanıma oturduğunda eliyle yanaklarımdan bastırıp dudaklarımın büzülerek öne doğru çıkmasını sağladı.

"Şansını zorlama ve o güzel ağzını kapat istersen." Dedi. Gözleri öne doğru büzülen dudaklarımdaydı.

Elini itip sızlanarak kendi ellerimle yanaklarıma masaj yaptım ve ağzımı birkaç kez açıp kapattım. "Yumuşak olsana biraz!" Diye onu azarladığımda çoktan yanımdan kalkmıştı. "Ah, bir an ağzım yamuldu sandım."

Jungkook'un odadan çıktığını gördüğümde oturduğum yerde bacak bacak üstüne atıp kollarımı birbirine bağladım. Kısa süre sonra elindeki pembe kurdeleli bandanayla içeri girmişti. Gerçekten ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyordum.

"Ne istiyorsan söyle artık." Dedim ayağa kalkıp karşısında dikildim. "Bütün gün seni bekleyemem."

Jungkook elindeki pembe bandanayı bana uzattığında boş boş suratına baktım. "Tak bunu kafana." Dedi. Kullandığı emir cümlesini şimdilik görmezden gelmeye çalıştım.

"Bu muydu yani?" Gülerek elindeki bandanayı aldım ve başımdan geçirip saçlarıma çıkardım. Jungkook'un bakışları uzun süre saçlarımdaki bandanada takılı kaldı. Bakışlarından rahatsız olup yanından geçip gidecekken bileğimi tuttu ve beni yeniden eski yerime, karşısına, getirdi.

"Başla hadi." Dedi salonun ortasında duran temizlik malzemelerini gösterirken. "Pazar temizliği."

Şaka olduğunu düşündüğüm için anında kahkaha atmaya başladığımda Jungkook'un bakışları gayet ciddi olduğunu gösteriyordu.

High School | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin