Merhabalar,
Finalden önceki son bölümüzü atıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar
Sizi seviyorum <3 <<<<33
"Uçak geliyor." Jungkook'un ağzıma doğru yaklaştırdığı çikolata sürülmüş pankeki tek lokmada yuttum. Lezzetli olduğunu belirten ufak mırıltılar çıkartırken karşımızdaki masada pirinç kemiren arkadaşlarımıza bakmayı ihmal etmemiştim. Okulun yemekhanesinde bile sözüm geçtiği için Bay Jung'a minnettardım.
"Bir şakanın cezası bu kadar ağır olmamalıydı." Jimin sinirlenerek elindeki kaşığı pilav kasesinin içine attı. Yaptıkları şakaya göre cezaları hafifti bile. Alt tarafı onlar pilav yerken sevgilim ve ben karşılarında enfes yemekler yiyorduk. Üstelik daha yeni başlamıştım cezalarını vermeye, bu daha hiçbir şeydi.
"Hiç yemek vermeyip sizi aç bırakabilirdik ama yapmadık." Biricik sevgilim benim yerime cevaplarını verirken eline aldığı elmayı gelişigüzel fırlattı. "Sevgilim çok insaflı davrandı." Dudaklarını büzerek bana döndü. Yapmacık hareketlerinin amacının herkesi gıcık etmek olduğu apaçık ortadaydı. "Değil mi sevgilim?" Yaptığı rolü bozmadan tıpkı onun gibi davranmaya başladım. Büzdüğü dudaklarını öpmek için ellerimi ensesinde birleştirip kendime çektim. "Evet sevgilim." Dudaklarına sesli bir öpücük bırakıp geri çekildim. Dudağıma bulaşan çikolata Jungkook'un dudağının üstüne dağılmıştı. Bu sırada herkesten öğürme sesleri gelmeye başlamıştı. Saplar, kıskanıyorlardı bizi.
"Yeter bu kadar!" diye bağırdığımda hepsi bir asker edasıyla ayağa kalkmışlardı. Sözümü dinlemezlerse işkencelerini uzatacağımı söylemiştim ve şu an dehşet korkuyorlardı ama acımayacaktım. Jungkook da beni de çok üzmüşlerdi, özellikle Jungkook'umu. Günlerce bana anlatmadan ne yapacağını düşünmüştü. "Gidin derse kadar bahçede hava alın." Yemekhane yavaş yavaş boşalırken yanımda oturan Jungkook'a odaklandım. Dudaklarına bulaşan çikolata hala duruyordu.
"Ne gülüyorsun?" dediğinde aldığım peçeteyle dudaklarını temizledim. "Of ya." diye söylendiğinde kendi dudaklarımı silmekle meşguldüm. Yine niye mızmızlanmaya başlamıştı merak ediyordum. "Dizilerde anlamamazlıktan geldiklerinde karşı taraf hep dudaklarıyla yalayarak temizliyordu." Buruşturup attığım peçeteyi alıp tatlı bir sinirle elinde salladı. "Sen ise peçeteyle!" Karşımda bu şekilde konuşması beni kahkahalara boğarken kocaman açtığı gözleriyle bana bakıyordu.
"Özür dilerim." Kahkahalarımı nihayet durdurabildiğimde ellerimi yanaklarına koydum ve dudaklarını bir sürü bir sürü öptüm. Ama tam o sırada seviştiğimiz günün sabahında yapamadığım nazım aklıma gelmişti. "Bu kadar kolay kurtulamazsınız Bay Jeon." Jungkook ne dediğimi anlamadığını bakışlarıyla belli ederken anında yüzümü düşürüp dudaklarımı öne doğru büzerek naz yapma moduna girmiştim. "Benimle hiç ilgilenmiyorsun." Büzdüğüm dudaklarımla beline sarılıp göğsüne sokuldum. Okulda olmayı pek umursamıyordum artık. "Canım çok yanmıştı ama sen benimle ilgilenmedin Jungkook." Yalandı. Zevkten dört köşeyken acı falan hissetmemiştim tabi ki.
"Oh, benim güzel bebeğim ilgisiz mi kalmış?" Jungkook beklemeden kollarını etrafıma dolarken üstündeki gömleğin kolları gerildi ve ortaya çıkan kol kasları dudaklarımı yalamama sebep oldu. Artık konuşması bile beni azdırıyordu. Bu sevişme işi hiç iyi olmamıştı, hiç. "Ne istersin söyle bana güzelim?" dediğinde elim yavaşça koluna çıktı ve gömleğinin altından belli olan kaslarına dokunmaya çalıştım. "Aslında istediğim şeyi burada yapmak pek uygun olmaz." Başımı yukarı kaldırıp istekle dolu parlayan gözlerine baktım. "Ne-nerede yapmak uygun olur?" Heyecandan elimin altındaki kasları gerilmişti. Boşuna heyecanlanıyordu. Daha yeni sevişmiştik, bir dur bir kendime geleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School | Taekook
Fanfiction"Eğer başkanlıkta kazanamıyorsanız, yatakta kazanın."