21I"Başkanlıkta Kazanamıyorsanız Yatakta Kazanın"

5.2K 308 61
                                    

Selamlar

Bu bölümde normalde smut yoktu ama düzenlerken ufak bir smut eklemiş olabilirimm 👉👈

Umarım beğenirsiniz
İyi okumalar 💜💜








"Ya çeksene elini! Jungkook arabadan indiğimiz gibi arkama geçip elleriyle gözlerimi kapatmıştı. Hiçbir yeri göremediğim için bana destek olarak yürütmeye çalışıyordu. Yaklaşık on dakikadır yürüyorduk ve artık gerçekten sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

"Sabret biraz, az kaldı. Gelmek üzereyiz." Enseme hafifçe dokunan dudaklarını hissettiğimde bütün sinirim geçmişti. Ama eğer gözlerimi açtığında bu eziyete değecek bir manzara göremezsem onu öldürecektim. "İşte geldik!" Koca ellerini gözlerimin önünden çektiğinde sokak lambalarının ışığı gözlerimi kamaştırdı. Bir süre ışığa alışmayı bekledikten sonra karşımda dikilen Jungkook'a baktım. Büyük dişlerini göstererek beklentiyle sırıtıyordu.

"Sevdin mi?"

"Önümden çekilirsen bakacağım aşkım." Hemen önümden çekilip yanıma geçtiğinde karşımdaki şirin ahşap eve, bahçesindeki donatılmış ışıklı masaya ve etrafımızdaki ağaçların dallarına bağlanmış renkli güzel ışıklara baktım. Peri masalından fırlamış gibi duruyordu, büyüleyiciydi. Rüzgar estikçe renkli ışıklar ağaçların dallarında ahenkle sallanıyordu ve ahşap evin önündeki taşlı süslerin birbirine çarpma sesi huzur veriyordu.

"Jungkook burası çok güzel!" diye çığırdım. Etrafa hayran hayran bakmaya devam ettim. Hayallerimde hep böyle bir yerde kafa dinlemek vardı. Şimdi ise rüyada gibiydim. "Teşekkür ederim." Jungkook'a dönüp kollarımı boynuna doladım ve sıkıca sarıldım. Anında kolları belimi sarıp bana karşılık verirken sıcacık dudakları soğuk boynuma dokundu. Ufak öpücükler bırakırken önemli olmadığına dair bir şeyler mırıldanıyordu.

"Acıktın değil mi?" dedi ve beni kendisinden ayırdı. Hazırlanmış masaya baktığımda dilimi dudaklarımda gezdirerek onu onayladım. Aslında çok acıkmış sayılmazdım ama Jungkook'un yaptığı yemekleri yemek istiyordum. "Kurt gibi açım." diyerek masaya koştuğumda baş köşeye oturdum. Jungkook hiç vakit kaybetmeden yanıma gelmişti. Tam çaprazıma oturdu.

"Afiyet olsun beceriksiz güzelim." Önümdeki yemeği iştahla yemeye başladığımda Jungkook'a cevap vermedim. Yemek konusunda beceriksiz olabilirdim ama başka konularda beceriksiz olduğumu nereden biliyordu ki? Pis egoist.

"İçer misin?" Jungkook siyah poşetten çıkardığı bira şişelerini salladı. Onu başımla onayladım. Fazla içmediğim sürece sıkıntı olmazdı. Bardaklarımıza biraları doldurmaya başladığında ben de ağzına yemek tıkıştırmaya çalışıyordum. Jungkook artık ağzı tıka basa dolduğunda bana sinirli bir bakış attı. Masum bakışlarımla ona uzattığım lokmayı kendi ağzıma attığımda elimdeki çatal ve bıçağı masaya bıraktım.

"Biraları içtikten sonra içeri geçer film izleriz. ne dersin bebeğim, hmm?" Jungkook benden onay beklediğinde ağzımdaki lokmayı zor bela yutmuştum.

"E-erotik mi?" Ciddi suratı aniden değiştiğinde kahkahası açık alanda yankılandı. Yanındaki battaniyeyi alıp oturduğu yerde bana biraz daha yaklaştı. "Erotik." dedi ve battaniyeyi ikimizin omuzlarına örttü. Masadaki biranın birini bana uzattıktan sonra diğerini de kendisine aldı.

"Jungkook." Aklıma gelen şeyle ciddileştim. Biramdan bir yudum aldığımda Jungkook devam etmem için mırıldanmıştı. Aramızda kalan kolu belimi sıkıca kavradığında başımı omzuna yaslamadan duramadım. "Annenle ne konuştunuz?" Tepkilerini göremesem bile gerildiğini anlamıştım. Annesiyle arasının iyi olmadığını onları tanımayan birisi bile anlayabilirdi. Aylar sonra gelip neden Jungkook'u rahatsız ettiğini merak ediyordum.

High School | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin