16|"Daha Güzel Numaralar Bulmalısın"

4.7K 369 169
                                    


Merhabalar,

Ve iyi okumalar 💜💜

Ben salaktım. Tekrar ediyorum, ben tam bir salaktım. Kim olduğum anlaşılmasın diye giydiğim Catwoman kostümüyle davet edilmediğim bir partiye kaynak yapmıştım. Bu da yetmezmiş gibi Jimin'i de işin içine sokmuştum. O da muhtemelen giydiği melek kostümüyle bilmem kaçıncı içkisini yudumluyordu. Yeni nesil melekleri böyleydi işte.

"Selam." Yanımda duyduğum erkek sesiyle panikledim. Kostümün saçlarımı bile kapatan maskesiyle kesinlikle tanınmazdım ama korkuyordum işte. Bünyem bu kadar rezilliği kaldırmazdı.

"Selam." Dedim ben de sesimi değiştirerek. Hiç tanıdık gelmeyen bu çocuk üzerindeki prens kostümüyle hiç fena görünmüyordu. İncelttiğim sesimi duyar duymaz yüzünde oluşan yavşak gülümseme hiçte iyi şeyler olacağını göstermiyordu.

"Seni okulda daha önce gördüm mü?" Dediğinde bakışlarımı dans eden kalabalığa çevirdim. Jungkook ne kostümü giymişti ve neredeydi hiç bilmiyordum. Bugün onu ayırt etmem çok zor olacaktı. Üstelik yanımdaki çocuk yüzünden ortamda olup bitenden haberdar olamıyordum.

"Sanmam." Çıkardığım ses o kadar berbattı ki ben bile yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tutuyordum. Bu çocuk nasıl dayanıyordu gerçekten?

"Öyleyse tanışalım." Bir elini tanışmak için bana doğru uzatırken diğer eline masadaki bira bardağını alıp yudumladı. Benim Taehyung olduğumu bilse benimle tanışmak isteyecek miydi acaba? Merak ediyordum.

"Tae- Taera, evet Taera." Hızlıca elini sıkıp geri çektiğimde bir süre kim olduğumu düşündü. Ama elbette okulda böyle birisi olmadığı için boşuna beynini yoruyordu.

"Değişik bir isimmiş." Dedi ve birasından bir yudum daha alıp devam etti. "Ben de Yong Hwa."

Ona sadece gülümseyip başımı salladım. Bir an önce yanımdan gitmesini istiyordum.

"Catwoman'ın memesi yok muydu?" Onun utanmaz tavırlarına karşı şaşırırken ellerimi göğüslerime siper ettim. Sapık herif!

"Ben erkeğim seni velet!" Bu kez kendi sesimle konuştuğumda Yong Hwa benden birkaç adım uzaklaştı. Şaşırmış yüzüne bakarken kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

"Memem yok ama sana başka şeyler gösterebilirim." Yong Hwa kafasını hızlı hızlı sağa sola sallayarak yanımdan uzaklaştı. Tuttuğum kahkahamı serbest bıraktım ve bir süre kendi kendime kıkırdadım. Bu iş sandığımdan daha eğlenceliydi gerçekten. Ama birilerinin ağzından birkaç dedikodu almadan bitecek bir gün benim için büyük kayıp olurdu. O yüzden harekete geçmeliydim.

Yerde sürünen kuyruğumu tutarak geldiğimde beri ayrılmadığım masanın başından uzaklaştım. Yavaş yavaş kalabalığın içine girdiğimde dans edenlere eşlik etmeye çalıştım.

"Hey Catwoman!" Yanımdaki pamuk prenses kostümlü Yuna, hem dans ediyor hem de benimle konuşmaya çalışıyordu. Kendi sesini bile duymadığı için bağırmasını umursamadım.

"Sessiz bir yerde konuşalım mı?" İncelttiğim sesimle bağırmakta zorlanmıştım ama Yuna beni duymuştu. Yuna, okuldaki herkesle arası iyi olan ve herkesin derdini dinleyen bir kızdı. Sır tutma konusunda da pek iyi sayılmazdı. Üstelik bu sarhoş haliyle bildiği ne varsa anlatacağına emindim. Eh böylelikle ufak tehditlerle birkaç oy kazanabilirdim.

"Olur." Yuna elimden tutup beni kalabalıktan çekip çıkardığında az önce uzaklaştığım masaya geri getirdi. Anlaşılan bugün bu masadan kurtulamayacaktım.

"Seni tanıyor muyum?" Dedi sarı saçlarındaki tacı düzeltirken. Güler yüzlü bir kızdı ve ondan nefret ettiğim söylenemezdi. Sadece Jungkook'un tarafında olduğu için birazcık nefret ediyordum, minnacık.

High School | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin