Selamlar ben geldim, napıyorsunuz çiçeklerim?
Son dört bölümümüz kaldı. Her gün bir bölüm atıp bitireceğim. High School'u sevdiğiniz için çok teşekkürler veee
İyi okumalar <3 <3
"İlişkinizi daha heyecanlı hale getirin." Elimdeki ilişkiler üzerine olan dergiyi karıştırırken ilgimi çeken başlığı seslice okudum. Amacım Jimin'in telefonu bırakıp bana bakmasını sağlamaktı, beklediğim gibi de oldu.
"Nasıl olacakmış o?" Elindeki telefonu bırakıp yanıma uzandı. Cumartesi sabahlarımızın klasiklerinden biri buydu. Yatağımda ters bir şekilde uzanarak muhabbet etmek.
"Bir, partnerinizin beğendiği şekilde giyinip partnerinizin sevdiği kokulardan sıkın." Kupamdaki kahveyi yudumlarken ilk maddeyi okudum. Jimin'in yaptığı tek şey üstündeki kıyafetlere bakıp kendini koklamak olmuştu.
"Neyse bunu geçelim." Üstümdeki tavşanlı pijamalar ve yağlanmış saçlarım ile kesinlikle bu maddeye uygun değildim. "İki, partnerinize sert davranın." İkinci madde üzerinde biraz düşündüm. Sert davranmaktan kastı dövmek ise ben Jungkook'u her gün dövüyordum zaten. Üstelik ısırmışlığım bile vardı. Sert çocuksun be Kim Taehyung.
"Üç, onu mutlu edecek kostümler giyebilirsiniz." Elimden dergiyi kapan Jimin benim yerime maddeleri okumaya devam etmişti. Ne saçma maddelerdi bunlar?
"Catwoman olduğumda mutlu olmuştur herhalde." Daha saçma olan şey ise bu maddelerin hepsini yapmış olmamdı. Demek Jungkook bu yüzden benden etkilenmişti. Ah, kesinlikle bir ilişki dergisi yazmalıydım. Derginin adı da 'Cringe' olmalıydı.
"Dört, partnerinizi harekete geçirecek şeyler yapın." Jimin diğer maddeye geçecekken onu durdurdum. "Açıklamasını okusana bu maddenin." Söylediğime güldüğünde elimdeki yastığı fırlatıp dergiyi geri aldım.
"Birlikte erotik bir film izleyin ve filmin en açık sahnesinde partnerinizin kucağına oturup ona sürtünün." Okuduğum şey yutkunmama sebep olurken dergiyi kapatıp yatağa fırlattım. Jungkook ile sevişme fikrini bile henüz düşünmemişken şimdi gözümün önünde neden onun kucağında oturmak canlanıyordu.
"Bu ilişki dergisi falan değil." dedim üstümdeki pijamayı çıkartırken. Ellerimle kendime hava yapmaya başladım. Birden bire sıcak basmıştı ve gözümün önünde canlanan görüntü hiç yi yerlere gitmiyordu. "Seks dergisi alıp getirmişsin."
Jimin bana gözlerini devirerek dergiyi attığım yerden aldı ve tekrardan kurcalamaya başladı. Onunla ilgilenmemeye çalışarak kahvemden yudumlamaya devam ettim. Birazdan jUngkook'un yanına gidecektim ama rezil bir durumdaydım.
"Ben duşa gireceğim." Telefonumdan Jungkook'a geleceğime dair birkaç mesaj atıp havlumu ve kurutma makinamı aldım. Jimin gülerek arkamdan bağırmıştı.
"Partnerinin sevdiği kokuları kullanmayı unutma!"
******
Duşumu alıp üstümü giyindikten sonra evden çıkıp sevgilimin evine gelmiştim. Eh artık benim de evim sayılırdı ama konumuz bu değil. Şimdi de Jungkook'a gelmeden önce yaşadıklarımı anlatarak başının etini yiyordum.
"Resmen saçmalık. Ben karşıdan karşıya geçerken daha yolun yarısına gelmemişken yeşil ışığın yanması benim suçum değil. Ne yapsaydım yani geri mi dönseydim? Şerefsiz herif. Bir de kornaya basıp bütün soyuma sövdü. Ah arabada olmayacaktı o var ya kafasından tutup ye-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
High School | Taekook
Fanfiction"Eğer başkanlıkta kazanamıyorsanız, yatakta kazanın."