27. Bölüm: Küçük Kız Ve Kıvırcık Kafa

11.1K 821 721
                                    

SELAMLARRR.

Nasılsınız?

Sözümü tutarak bölümü atıyorum geç olsun da güç olmasın.

Hepinize iyi okumalar.

Satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Buyrunuz efenim.

***********

Valizleri otel odasına tabiri caizse fırlatmış, sonra duş almıştım ve Oğuzlara gelmiştik.

"İyi ki geldin İren'im yoksa ben bunun elinde ölürdüm. Iyy baksana tam katil gözleri var bunda."

Kahkaha atıp Oğuz'a döndüm, gözlerini devirip İlyas'ın ensesine bir tane yapıştırdı. "İki dakika sussana oğlum sen, kız geldiğinden beri lak, lak, lak."

"Kıskanma lan, git ötede ağla dimi İren'im."

Tam İren'im demesi üzerine İlyastan büyük bir çığlık çıkmıştı. "Lan ne cimcikliyorsun acıdı."

"İlyas, güzel kardeşim benim sana buradan bir uçarım, yemin ediyorum yere inemezsin bir daha."

"Aman be ben gidiyorum, Merve ile buluşacaktım zaten sana mı kaldım."

İlyas trip atar gibi evden çıktığında Oğuz abartılı bir göz devirdi.

"Biz de çıkarız birazdan dışarı ama önce otele uğramak istersen oraya gidelim."

"İyi olur." Diye mırıldandım. Hayır bu mesajlaşmak gibi değildi tamam mı? Kesinlikle değildi. Gergin hissetmiyordum ama kalbim durmuyordu.

"Ee kalk o zaman hadi." Onu onaylayıp ayağa kalktım.

****

Üstüme yine bol gri bir sweat giydikten sonra altıma da siyah kargo bir pantolon giydim. Saçlarımı dağıtıp beyaz spor ayakkabılarımı da giyince hazırdım. Otelin odasından çıkıp dışarıda beni bekleyen Oğuz'un yanına gittim.

"Ben hazırım hadi gidelim." Üstüne beyaz bol bir tişört giymiş altında da diz kapağında bol bir kot şort vardı ve ne yalan söyleyeyim çok iyi olmuştu. O da aynı şekilde beni süzdükten sonra bakışlarını tekrar gözlerime çıkardı.

"Hava çok sıcak, sıcaklarsın böyle emin misin sweat giymek istediğine." Sustum, ne diyebilirdim ki? Nasıl giyecektim? Giyemezdim.

Yüzümün düştüğünü anlamıştı olayı toparlamak içim gülümsedi "Neyse hadi gidelim çok işimiz var."

"Ne işimiz var?"

"Sürpriz. Sana dolu dolu bir üç gün yaşatacağım."

Ben de gülümsedim "Hadi bakalım."

*****

Geldiğimiz kocaman avm'ye bakıp tekrar Oğuz'a döndüm. "Ne yapacağız burada."

"Gel şöyle banka oturalım." Deyip beni banka götürdü.

"Şimdi sana bir şey soracağım istersen cevapla istemezsen cevaplama, kendini zorunlu hissetmeni istemiyorum." Başımla onayladım onu, nedense gerilmiştim.

"Açık giyinmemenin sebebi, bundan hoşlanmaman mı yoksa vücudundan nefret ettiğin için mi?"

Buruk bir gülümseme oluştu yüzümde. "Hayatımda uğradığım ilk zorbalığı anlattım mı hiç sana? Anlatmadım. Hatırlat bir ara anlatayım tamam mı? Sorunun cevabına gelince, etek, şort tişört giymeyi hayatım boyunca hep çok istedim ama..."

İSKELET│Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin