17. Bölüm: Kendinle Yüzleşmek

10.4K 661 149
                                    

Selamlarr.

Nasılsınız?

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar dilerim.

*************

"İlker." Önümdeki dövülmüş ve burdan bile alabildiğim alkol kokusuyla dağılmış İlker'e göz gezdirdim.

"İren ne oluyor."

"Oğuz ben seni sonra arayayım mı?"


"Tamam habersiz bırakma." Telefonu kapatıp tekrar İlker'e döndüm. "Ne işin var burada?"

Yavaşca adım atmaya çalışırken, yalpalayarak kapının önüne düştü.

"Canım yanıyor."

"E dövülünce genelde öyle olur." Alaya alarak söylediğim şeylerle gülüp doğrulmaya çalıştı.

"Hatırlıyor musun bir kere yine böyle bir kavgaya girişmiştim, bana pansuman yapmıştın." Ağzından çıkan gevşek sözlerle kelimeleri zor anlarken, yaralarına ufak bir bakış attım. Cidden kötü duruyordu.

"Hatırlıyorum, niye ki?"

"Bak yine dövüldüm."

"Ee yani?"

"İşte sen bu kadarsın, hep böyleydin. Hiç vefakar biri olmadın." Gözlerimi devirip tam kapıyı kapıyordum ki İlker içeri girdi.

"İlker çık." Kafasını hayır anlamında iki yana salladı. "Bugün konuşacağız ve sen her zamankinin aksine beni dinleyeceksin."

"İlker çık polis çağıracağım."

"Çağır o da gelsin, gelsin de herkes senin ne kadar iğrenç bir insan müsveddesi olduğunu duysun."

"İlker cidden uğraşamayacağım seninle çık hadi."

"Hadi biraz geçmişe gidelim ne dersin?" Çıkmayacağını anlayınca sesli bir nefes verip onu dinlemeye başladım. Cidden sınanıyordum.

"Sadece bir örnekle senin ne kadar iğrenç biri olduğunu kanıtlayabilirim. Hazır mısın?

Bundan tam altı yıl önce yedinci sınıftaydık. Hani şu bir daha asla eskisi gibi olmadığımız. Benim kendimi bulduğum gün.

İşte o gün annem ve babam çok şiddetli bir kavga etmişti. Boşanma derecesine gelecek kadar şiddetli bir kavga. Ailemi seviyordum ve dağılmasını hiç istemiyordum. Sana ihtiyacım vardı İren. Hep benim yaptığımın aksine bir kerede sen beni teselli et istedim. Ama sen neredeydin biliyor musun? Sınıfa yeni gelen siktiğimin çocuğunun yanındaydın. Hem de tüm gün.

Ben senin bir mimiğinden her haltı anlarken, sen tüm gün beni görmedin ve benim yanımda kim vardı biliyor musun? Evet, doğru bildin Başak. Ondan sonra ne oldu peki? Biz bir daha asla eskisi gibi olmadık çünkü Başak o gün benim gözlerimi açtı.

Senin sadece beni kullanan bir ilgi manyağı olduğunu gördüm, benim her anında kuyruğun gibi yanında olduğumu ama senin hiçbir zaman benim yanımda olmadığını ve iğrenç biri olduğunu anladım. Gözlerim açıldı.

İSKELET│Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin