Selamlarr.
Nasılsınız.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar.
*************
Kafamı biraz daha yataktan aşağı sarkıtıp iyice kan gitmesini sağladım. Kendimi şu Barbarosa diyorsak Barbarosa'nın adı ne olabilir diye sorulduğunda Gülben diyen adam gibi hissediyordum.
Beyin hücrelerim beyaz bayrak çekmeye başladığında yattığım yerden kalktım. Aniden başıma giren ağrıyla biraz sarsılsam da geçmişti.
Sürekli canım sıkılınca Oğuz ile uğraşıyormuş gibi gözüksemde ki öyleydi. Kendimi şuan bir kötü hissettim ben çocuğa sürekli sıkılınca yazıyordum harbi. Bu yüzden bundan vazgeçip sekerek aşağı indim. Bir dakika, bir dakika. Benim annem şuan mutfakta yemek hazırlıyordu. Annem hazırlıyordu mutfakta yemek. Yemek annem mutfak hazırlıyordu.
Ağzım açılmış ona bakarken gülerek bana döndü. "İren gelsene tat bakayım şunu bir tuzu nasıl." Ağzıma soktuğu et'le öksürük krizine girerken beynim hala gördüklerini anlayamıyordu. Ne oluyordu lan burada.
Annemin son 2 haftadır evde melek gibi gezmesi, bana hiç kızmaması hatta benle zaman geçirmeye çalışması hiç normal değildi. Acaba İlker'e söylediklerim gerçek mi oluyordu? Ölüyor muyum ben? Gerçi zaten ölüyorum.
"O kadar mı kötü olmuş? Hiçbir şey demedin." Annemin sesiyle üç yüz altmış derece dönerek başladığım yere geri geldim. Ayıptır söylemesi matematiğim çok iyidir.
"İren kime diyorum?"
"Heh ne, çok güzel olmuş." Kaşlarını çatıp bana baktı. "İren, bebeğim iyi misin?"
Bebeğim mi? Bana bebeğim mi dedi annem az önce? Yok ben cidden ölüyorum galiba "İyiyim." Deyip gülümsedim ne oluyordu bilmiyorum, ama o kadar garip hissetmiştim ki kesinlikle hoşuma gitmemişti. Burada bir şeyler dönüyordu.
"Akşama benim için çok önemli bir misafir gelecek, ona kötü davranmanı istemiyorum."
"Çocuk muyum anne ben? Tanımadığım birine neden kötü davranayım? Hem kim gelecek?"
" Ooo saat altı olmuş benim hazırlanmam lazım sen de değiş üzerini." Kaçar gibi odasına gidince kaşlarımı çattım. Cidden benden kaçtı, ne dönüyordu lan burada?
Daha fazla arkasından bakmayıp ben de odama geçtim. Çıkardı yakında kokusu.
@iskelet: Bir saat içinde burada büyük olaylar dönecek ama hadi bakalım
@iskelet: Ee sen ne yapıyorsun
@değermi?: Ne oldu ki
@değermi?: Arkadaşlarla pes atıyoruz
@iskelet: Annem çok garip davranıyor gerçi 1 2 haftadır böyle ama bugün ayrı bi gariplik var misafiri mi ne gelecekmiş
@iskelet: Yeniliyorsun dimi
@değermi?: Nasıl bir gariplik mesela
@değermi?: Kim ben mi yenileceğim Hahahahaha
@değermi?: 9. Golümü atıp bıraktım oynamıyorum bile ama hala yenemiyor
@iskelet: Garip işte bana iyi davranıyor, kızmıyor hatta benimle ilgileniyor gibi biraz
@iskelet: Bu senin iyi oyanadığını değil onun kötü oynadığını gösterir ama hadi neyse havanı bozmayayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSKELET│Yarı Texting
Fiction générale@iskelet: Vücudumdan nefret ediyorum. @iskelet: Saçımdan, yüzümden, kilomdan. Kısacası benimle dalga geçtikleri her şeyden nefret ediyorum. @iskelet: Kendimi sürekli eksik hissetmemi sağladıkları için onlardan da nefret ediyorum. @iskelet: Yani seni...