02. Uğruna Ölünen Hazlar

4K 169 41
                                    

🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎀

"James-" diye inledi Silvana yüzünü yan çevirip yanağını yastığa bastırırken. "Sırtımı hissetmiyorum, in üstümden!" diye çığlık atınca James nefes nefese kendini Silvana'nın yanına attı ve elini çıplak göğsüne yaslayarak nefesini düzene koymaya çalıştı.

Silvana öfkeyle yerinde doğrulup ince örtüyü bedenine sardı. "Seni domuz suratlı, her tarafım ağırıyor..." diye mırıldandı.

James dirseklerini yatağa bastırarak hafifçe doğruldu ve mahçup bir ifadeyle sordu. "Çok mu acıdı?"

Silvana dudaklarını büzdü, gözlerini bile isteye doldurarak ona üzgünce bakınca James büyük elini Silvana'nın ensesine götürerek kendine çekti ve sarışın kızı göğsüne yasladı. Silvana anında kollarını onun beline dolamıştı.

Araya garip bir sessizlik girdiğinde James derin bir nefes aldı. "Çok garip..." diye mırıldandığında Silvana kafasını James'in göğsüne sürterek gözlerine baktı, "Garip olan nedir?"

James aniden "Sen." deyince Silvana şaşkınca ona baktı. "Ne yaptım ki?" diye sordu sessizce. James kaşlarını çattı. "Olay bu işte Silvana. Hiç bir şey yapmamış olman. Ama yine de seni sanki yıllardır tanıyor gibiyim ve yaklaşık bir haftadır tanışmamıza rağmen benim için sıradan bir insan değilsin."

"Yatak arkadaşınım ya, ondandır." diye homurdandı.

"Ondan değil!" diye çıkışınca Silvana irkilerek yavaşça dikleşti. James'de tıpkı onun gibi dikleşerek sırtını yatak başlığına yasladı. Yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı. "Beni seviyor musun?" diye sordu bir anda.

Silvana, kendisine aniden sorulan soruyla kaşlarını şaşkınlıkla çattı. "Ne demek bu? Tabii ki sevmiyorum." James gözlerin devirerek "Nasıl bu kadar açık sözlü olabiliyorsun?" diye sorunca Silvana omuz silkti.

"Yani..." diye mırıldandı daha sonra Silvana derin bir nefes alarak. "Seni sevmiyorum derken, o şey anlamında diyorum. Yoksa seviyorum seni, eğlenceli çocuksun... Yatakta iyi iş çıkartıyorsun."

"Ha, yani sadece o yüzden?" diye sordu James sahte bir kızgınlıkla. Yatakta dikleşip Silvana'yı tutmaya çalıştığında sarışın cadı kıkırdayarak kendini geri çekti.

"Bir de yakışıklı olduğun için seviyor olabilirim tabii." dedi Silvana kahkaha atarak. James kaşlarını dehşetle çattığında Silvana onun yüz ifadesine bakarak biraz daha güldü. Aniden James'in belinin iki yanından tutup kendine çekmesiyle gülmeyi kesti, fakat hâlâ tebessüm ediyordu.

James'in de gülüşü yavaşça solduğunda Silvana çekinmeden kucağına oturarak alnını alnına yasladı. "Dediğin gibi James..." diye fısıldadı James'in kucağına iyice yerleşerek. "Gerçekten çok garip..."

James kısık sesle gülerek "Garip olan nedir?" diye sordu Silvana'nın biraz önce söylediğini taklit ederek.

Silvana kahkaha atmamak için alt dudağını dişledi. "Sen." James kaşlarını kaldırdığında Silvana kendini tutmayı bırakarak kahkaha attı. Kafasını James'in omzuna yasladığında gülüşü teninde kaybolmuştu.

James hissettiği şeyle yutkunarak kollarını Silvana'ya doladı. Sarışın cadının kucağında kıpırdanmasıyla başını yatak başlığına yasladı. "Bana sürtünmeyi kessen iyi olur."

Silvana sırıtarak dudaklarını James'in kulağına bastırıp altındaki organa sürtünmeye başladı. James inleyerek sarışın cadının belini sertçe tuttu. "James..." diye mırıldandı kulağına doğru. "Neye ihtiyacım olduğunu biliyor musun?" diye sordu tahrik edici bir sesle. Kendini sertçe James'e bastırdığında ela gözlü oğlan inleyerek "Ne?" diye sordu.

"Biraz sik-" dedi. Elini aşağı kaydırarak James'in penisini kavrayıp üzerine yavaşça oturudu, onu içine aldı. Kalçasını hareket ettirmeye başladığında "Ve sadece biraz sevgiye." dedi dudaklarına yumulmadan önce.

(Her kızın sevgiye veya bir erkeğe ihtiyacı yoktur. Kadınlar, kendi ayakları üzerinde duran bir varlıktır. Burada söylenilmek istenen şey sadece cinsel ihtiyaçtır. Bilginize.)

***

"Bu da ne?" Silvana, önüne bırakılan parşomene tuhafça bakarak başını kaldırdı ve James'e alttan alttan baktı. James sağ tarafındaki sandalyeyi çekerek yanına oturdu, sessiz olmaya dikkat ediyorlardı çünkü kütüphânedelerdi.

"Bu-" dedi James parşomeni eline alarak. "Anlaşma gibi bir şey. Aslında bunu Slughorn'un partisinden sonraki gün gösterecektim ancak tereddütlerim vardı."

Silvana sabırsızlıkla elindeki tüy kalemi bırakarak James'e döndü. "Bu anlaşmanın ne olduğunu söyleyecek misin artık?"

James derin bir nefes alarak "Senin ve benim için önemli bir şey. Kişisel hayatlarımızı etkileyecek." dedi. Silvana meraklanıp James'in elinden parşomeni aldı ve kaşlarını çatarak yazılanları okumaya başladı.

James Potter ve Silvana Moretti'nin Yatak Arkadaşlığı

James'in ve Silvana'nın cinsel arzularını dindirmek adına birbirleriyle eşleştikleri su kondurulmaz bir gerçektir. Bu konu hakkında;

Madde 1: James'in vücudu Silvana'ya aittir. Aynı zamanda Silvana'nın vücudu da James'e aittir. Eğer ki bir başkası vücutlarını başka bir amaçla baskasıyla kullanırsa anlaşma iptal olur.

Madde 2: İkisi de asla birbirlerine aşık olamazlar. Çünkü yatak arkadaşlığı aşka engeldir.

Madde 3: Eğer bir kişi yatak arkadaşı olduğunu unutup başkasıyla kalben bir ilişki yaşarsa yatak arkadaşlığı biter. Çünkü artık ona ihtiyacı yoktur.

Madde 4: Yatak arkadaşlığı , birinci dereceden yakınlar dışında kimseye bahsedilmeyecektir.

Ve maddeler böyle uzayıp gidiyordu. Silvana kendisini tutamayarak kahkaha attığında birkaç öğrenci onu uyardı ve kütüphâne görevlisi kadın ters ters ona baktı. "Bunları sen mi yazdın? Gerçekten mi?"

James utana sıkıla başını hızlıca salladı. Silvana gözlerini devirerek umursamazca parşomeni masaya bırakarak arkasına yaslandı. "Böyle bir şeye gerek olduğunu düşünmüyorum, James. Zaten biz, birbirimize söylemesekte bu anlaşmalarda yazılanları biliyorduk bence."

James saçlarını dağıttı. "Öyle - ama bunu kağıda dökmek istedim. Bilirsin, söz akar yazı kalır derler."

Silvana kollarını göğsünde birleştirerek parşomene baktı. "Madde 3, James. Sen Evans'ı unuttun mu ki?" James gözlerini kaçırdığında "Tahmin etmiştim." diye mırıldandı.

"Burada her şeyi bitirmek istersen anlarım." dedi Silvana alt dudağını yalayarak. "Slughorn'un partisinde dediğim gibi, Evans'ı unutman için bana gönderildin ve ben bunu bilerek seni kabul ettim. Cinsel arzularına hâkim olamadın, benimle birlikte oldun."

"Uğruna ölünen hazlar... Silva." James elini yanağına koyup kendine çevirdi. "Senin bana verdiğin şehvet, uğruna ölünen bir haz. Ve ben bunu bırakmak istemiyorum."

James yavaşça Silvana'ya yaklaşıp dudaklarını dudaklarına bastırdı. Silvana hemen elini James'in yanağına koyarak dudaklarını araladı.

James'in uğruna öldüğü hazlar, Silvana'nın ona vaat ettiği şehvetti.

***

Oldukça kısa bir bölümdü maalsef yaa Daha uzun yazmak isterdim ama ilham periciklerim ortalıklarda yok

Lussuria | James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin