2.

894 71 3
                                    

Felix după "incidentul" cu fratele său a pornit spre școală. Dar înainte sa oprit la cafeneaua sa preferată pentru a-și bea cafeaua cu bunu lui prieten Jeongin

-Aish Felix!! Iar sa holbat la corpul tău?-Cam așa ceva "spune calm"-Și mai pretinde că nu e gay, prostu. -În fine.

-Aish Felix. De ce naiba ești atât de calm?
-E.. Eu

-IUBIRE! "Apăru o fată scundă, roșcată și cu un zâmbet larg pe buze"
-Yuna! "O sărută scurt iar Jeongin se prefăcu că vomită"
-Ya, vezi că te-am văzut! "Chiocoti ea"
-Aia e "râde"

-*-

După ce și-au băut cafeaua au pornit la propriu spre școală. Dar..

-Băieții!!

-Aish, ce mai e femeie?
"Spune Felix puțin deranjat"

Deranjat pentru ca sa oprit de vreo zece ori pentru a-și face poze și deja au întârziat la prima oră.

-Uite un loc bun pent-
-AISH!! Ce naiba este cu atâtea poze???
-Te rog.. Te rog iubire! doar una te rog..
-Bine bine.

Își scoase telefonul și începu să își facă poze.. Trecu minute bune și ea încă nu terminase cu pozele.

-Felix hai să facem și noi poze!
-Ah.. Pe tine ce te o apucat Jeongin? Va apucat pe toți pozele?
-Nu idiotule,dar oricum stăm pe loc din cauza urâtei ăleia, în fine urâțenia ei este un alt subiect. Măcar să facem și noi ceva util.
-Ok, dar nu mai vorbi atât, te-ar putea auzi. "Jeongin râde apoi începu să facă și ei poze împreună apoi separați"

-Felix ce bine a ieșit poza asta cu tine!
-Care?

-Asta "îi arată"
-Wow chiar că arată bestial
-Normal, că doar eu am făcut-o

"îi făcu cu ochiul"

-O voi posta
-Vreau credit!
-Ca de fiecare dată!
-Normal!

Felix își dădu ochii peste cap apoi postă poza.

După ce au terminat în sfârșit cu pozele au mers la ore

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


După ce au terminat în sfârșit cu pozele au mers la ore. Felix cu jeongin într-o parte iar Yuna într-o parte. Cei doi băieții erau în aceași clasa însă Yuna era cu o clasă mai mare.

-Sunt atât gelos pe tine! "Se plânge jeongin"
-De ce?
-Păi ai pistrui.. Iar eu nu.

Felix începu să râdă -Termină! Tu ai gropițe "chiocoti însă chiocotelile lor au fost prea tari și au fost auzite de profesorul lor"

-Iară voi doi? RIDICAȚI VĂ!

Cei doi se ridică jenați
-Vezi ți-am spus că râzi cam tare "șopti Jeongin apoi îl lovi ușor"

-ÎNCĂ CONTINUAȚI? Foarte bine! Acum ieșiți pe hol, unu la un colț iar altul la celălalt. Și să nu aud musca, CLAR?

-Da..

Au ieșit băieții și au făcut cum a spus  profesorul însă râzând. Ei doi încă se distrau. Se strâmbau unu la altu, iar după ce s-au plictisit începu să se joace piatră foarfecă hârtie dar la distanță.

-Iar ai făcut ceva idiotule? "se auzi vocea fratelui său "

-Nu e treaba ta!
-Să mori tu? "Se apropie de el și îi șoptește ușor la ureche " Frumoasă poză. De fapt nu, frumos ești.

-HĂ?

-LEE FELIX!! FĂ LINIȘTE!!
"Tipă profesorul din clasă"
-Da Felix, fă liniște
"râde Hyunjin apoi plecă"

-DU-TE DRACU IDIOTULE!

Jeongin după ce a plecat Hyunjin a fugit repede lângă Felix pentru a-l lua la întrebări -Ce ți-a spus la ureche?
-Cică că sunt frumos.
-Ă?
-A spus că sunt frumos
-Sigur minte! "Râde"

-Du-te și tu dracu!

-DECI GATA! SĂ VĂ CHEMAȚI PĂRINȚII LA ȘCOALĂ! COPII NERUȘINAȚI CE SUNTEȚI!

☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum