14.

692 63 6
                                    

–Ba da.. Te urăsc! Acum dă-mi drumu!
–Felix nu mai fi Încăpâțânat, și hai în mașină!
–Nu! Pentru ce? Vrei să mă droghezi iar?
–Felix.. Îți este frică de mine?

Felix își lasă capul în jos.. –Felix asta nu a fost niciodată intenția mea..
–Dar care Hyunjin.. Care?
–Felix eu.. Cred că te plac..

–Ce?

Hyunjin se apropie mai mult de Felix îi dă șuvițele de păr de pe față. Îl șterse puțin de ploaie apoi își unește buzele de ale lui Felix. Dar Felix îl împinge imediat–AI ÎNNEBUNIT??
–Felix.. Ascultă-mă.. La început îți vroiam doar corpul știu că pare ciudat sau nebunesc dar mereu am fost atras de corpul tău.. Dar acum sunt sigur că este mult mai mult de cât atât! Sunt gelos Felix! Sunt al dracului de gelos! Urăsc atunci când te văd cu Yuna sau mai ales când te atinge. Felix te plac.. Te plac mult și nu ca pe un frate.

Felix bufnește în plâns apoi îl împinge.. –Frate.. De ce îmi faci.. Asta? "Își i-a părul ud de pe față" cu ce ți-am greșit? Te rog Hyunjin încetează.
–Felix eu vorbesc serios! M-am îndrăgostit de tine!! "Plânge și el"
–Aish.. Acum te-ai îndrăgostit de mine?
Hyunjin mai drogat, ai profitat de mine și acum vi și îmi spui că te-ai îndrăgostit, serios? Chiar atât de puțin înseamnă famila noastră pentru tine?

–Familie? "Bufnește" m-ați înnebunit cu familia asta. M-am îndrăgostit de tine deja ce mai vrei să fac acum?
–Să mă lași naiba în pace.. Asta vreau!
–Felix!
–Nici-un Felix! "Apoi o i-a la fugă"

–AISH.. VEI RĂCI IDIOTULE!

țipă Hyunjin apoi cade la pământ și începe să plângă.. Chiar sa îndrăgostit de Felix nici el nu știe cum sa întâmplat dar acum chiar îl voia.. Și nu știa ce să facă..

Felix cât și hyunjin au ajuns târziu acasă și foarte uzi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Felix cât și hyunjin au ajuns târziu acasă și foarte uzi. Felix a făcut un duș apoi sa aruncat în pat și nu sa mai mișcat de acolo până a doua zi târziu..

–La școală–

–Hyunjin! "Îl strigă Jeongin"
–Ce este? Și unde este Felix?
–Asta voiam să te întreb și eu!
–Cum adică?
–Păi nu a venit azi la școală.. Și la mesaje nu îmi răspunde.. Îl poți suna tu?
–Hmm
–De ce i-ar răspunde lui? "Se bagă și Yuna" –Nu acum scorpio!

Hyunjin îl sună pe Felix dar nu îi răspunde așa că își bagă telefonul în buzunar și începe să fugă spre casă.

–Bănuiesc că nu i-a răspuns.. "Spuse Jeongin îngrijorat"
–Eu ce am spus!? "Apoi pleacă și Yuna"

Seungmin se apropie de Jeongin și îi pune mâna ușor pe umăr
–Stai liniștit, sunt sigur că Hyunjin sa dus să vadă ce se întâmplă.
–Mda..

Hyunjin a alergat până acasă, a intrat apoi a început să îl strige dar nu a primit nici-un răspuns

*Cioc, cioc, cioc*

–Felix vezi că întru!

Hyunjin intră și îl găsește pe Felix învelit până la gât. Se apropie de el și îl vede tot roșu și cu fața umflata.

Se apropie de el și îi pune mâna pe frunte –Aish.. Ce arde.. "Apoi fuge la baie i-a un lighean mic cu apă și un prosop și încearcă să îi i-a febra"

Apoi își sună și tați pentru că era foarte îngrijorat. –Of Felix al meu.. Ți-am spus că vei răci "Apoi îl sărută scurt "

După ceva timp apăru și părinții lor. Și au avut grijă de Felix apoi l-au lăsat să se odihnească pentru că avea nevoie.

–Hyunjin unde te duci?

–La Felix! "Apoi intră la el în cameră" se așează ușor pe pat lângă el apoi îi așează capul pe pieptul lui"
–Micul meu Felix "îl sărută pe frunte apoi își închide și el ochii"

–La Felix! "Apoi intră la el în cameră" se așează ușor pe pat lângă el apoi îi așează capul pe pieptul lui" –Micul meu Felix "îl sărută pe frunte apoi își închide și el ochii"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum