26.

676 46 1
                                    

–La munte? "Întreabă Felix mirat"

–Mda.. "Spune Hyunjin îngândurat"
–Daddy ești ok?
–Mda baby.. Mergem?
–Nu!
–Nu?

Felix luă zăpada de pe jos apoi aruncă pe fața lui Hyunjin–Yaaa!
Felix începu să râdă și aruncă iar –Yaaa Felix! Deci așa faci? Bine "apoi începu și el să arunce și așa a început un război"

Felix luă zăpada de pe jos apoi aruncă pe fața lui Hyunjin–Yaaa! Felix începu să râdă și aruncă iar –Yaaa Felix! Deci așa faci? Bine "apoi începu și el să arunce și așa a început un război"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Felix merse să facă un duș iar Hyunjin îi luă telefonul lui Felix și șterse nofificările apoi îi dădu block Yunei.

–AISH.. ce naiba fac??

Oftă apoi o deblocă–dacă află.. Află..

Apoi se aruncă în pat și începe să se înfoiască în pat. Felix iese din duș apoi se puse în pat lângă Hyunjin.. Însă Hyunjin se îndepărtează de el. Dar Felix se apropie și din nou se îndepărtează..

–Aish.. Hyunjin ce naiba e cu tine?

–Nimic..
–HYUNJIN-AHHH.. TU VREI SĂ TE DESPĂRȚI DE MINE, ESTE ?

Hyunjin se întoarce cu fața la el.. –Ai înnebunit de ce aș face asta?
–Nu știu.. Atunci de ce te comporți așa?
–Așa cum?
–Ok dacă ai de gând să te mai comporți așa.. Eu voi pleca! "Se ridică și începe să își strângă hainele" –Felix!
–Nici-un Felix! "Apoi începe să se încalțe și când vrea să plece îl trage Hyunjin de braț" Baby.. Te rog.. Nu pleca.. "Voia să îl i-a în brațe dar Felix sa dat în spate " –Și ce ai vrea să fac? M-ai adus aici ca să te comporți așa??
– Felix..E-eu...
–Tu ce? TU CE?
–Baby.. Îmi este frică.. Că te voi pierde..
–Hmm?
–Baby.. Te iubesc.. Dar îmi pare rău.. Că au aflat.. Dar nu mai suport.
–Stai Hyunjin.. Vorbești despre ceea ce a postat Yuna?
–Da.. Stai tu știai?
–Da. Și-

–Înainte să spui ceva.. Să știi că eu te iubesc și dacă vrei să ne despărțim nu sunt de acord.. E.. Eu nu vreau să te pierd.. "Cade la pământ.."
–Ce prostuț ești! Încă te îndoiești de sentimentele mele, nu?
–E.. Eu
–Hyunjin ! NU TE VOI PĂRĂSI! I-AM ȘI SPUS YUNEI CĂ TE IUBESC!
–Serios..?
–Normal "se așează lângă el jos"
–Dar.. Tata și pappi?
–Nu știu daddy.. Dar hai să trecem împreună peste asta..
–Chiar vrei asta?
–daa! Hai să o facem împreună și te rog nu mai încerca să ți totu în tine. Trebuie să vorbim! Altfel nu ne va ține mult.
–Bine baby.. Te pot lua în brațe?
–Normal "se pune în poala sa " prostuțul meu! "hyunjin își pune mâinile în jurul taliei sale apoi se ridică cu el cu tot. Pormă se pun în pat. hyunjin îl trage la pieptul său" –Mai putem rămâne.. Puțin timp.. Aici?
–Sigur daddy "îl sărută apoi se îmbrățișează și pe urmă adorm"

 Aici? –Sigur daddy "îl sărută apoi se îmbrățișează și pe urmă adorm"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

—DIMINEAȚA—

Felix se trezi din cauza unui zgomot puternic se ridică în fund și nu îl vede pe Hyunjin niciunde. Se ridică speriat și începe să îl caute iese afară și îl găsește stând pe zăpadă fără bluză pe el. Felix i-a o pătura apoi o pune pe Hyunjin.

–Daddy.. Ce naiba faci?

–Nimic baby! Voiam doar să stau puțin afară
–Și de ce nu mai chemat cu tine?
–Nu voiam să te trezesc.
–Pf daddy! "Îl trage la el în brațe"
–Baby te rog să mă ierți!
–Iar începi daddy? Haide! "Îl ridică" hai să mergem în cameră!
–B-bine..

Hyunjin îl urmă pe Felix până înăuntru apoi Felix își puse mâinile în sân

–Daddy! Încetează! Te iubesc și punct!
–B-Bine baby..

Felix își dă ochii peste cap apoi plecă din cameră– YA BABY! STAI!

Hyunjin oftă crezând că Felix sa supărat.. A vrut să meargă după el dar Felix probabil avea nevoie de timp

După ceva timp Felix reveni însă era într-o cămașă care de fapt era a lui Hyunjin și într-o pereche de chiloți sexi.

–F-Felix? "Întreabă mirat"

Felix zâmbi apoi scoase o pereche de cătușe –Deci.. Daddy să te pedepșim!

 Daddy să te pedepșim!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum