-la școală-
Hyunjin era cu Seungmin și prietenii săi la poarta liceului îi așteptau pe Felix și Jeongin să sosească.. Însă nu ei au venit ci.. -HYUNJIN! "Strigă o fată ca pe apoi să sară în brațele lui Hyunjin"
-Momo? "Întreabă mirat"
-Da, eu bby! "Apoi îl strânge mai tare"Chiar atunci apăru și Felix și Jeongin.
Felix când îi văzu îmbrățișați simți cum gelozia se curge prin venele sale.. Și cum îi venea să o strângă de gât.. Dar nu avea nici un drept, nu?
-HYUNJIN! "I-a atras atenția Chan"
Hyunjin o îndepărtă imediat și fugi la Felix, însă Felix și a luat geanta și a plecat. Jeongin i-a furat un sărut scurt lui Seungmin apoi fugi și el după Felix.
-Stai Seungmin, tu ești gay? "Întreabă puțin scarbită Acea Momo"
Seungmin vru să răspundă însă Hyunjin îi luă înainte
-Și dacă e ce? Și din câte țin eu minte noi doi am terminat o de mult!
-Dar uite că m-am întors!
-Da uite că eu nu te mai vreau! Sunt îndrăgostit de o altă persoană! Și ce să vezi e băiat și cred că mereu am fost îndrăgostit de el! "Apoi pleacă ,auzind aplauzele prieteniilor săi"-
Era oră dar Felix nu se putea concentra de loc se gândea doar la Hyunjin.. Și la acea tipă.. Sa ridicat și a cerut voie la baie. Sa rezemat de chiuvetă apoi și-a dat cu apă pe față dar simți două brațe pe talia sa.. Se întoarse și dă de ochii obosiți a lui Hyunjin.
-Ce vrei frate?
-Frate? "Bufni Hyunjin" Tu chiar ai uitat totu..
-EU SAU TU?
-Despre ce naiba vorbești? Nu tu ești ală care mă evită?
-E.. Eu nu te evit..
-Dar atunci ce? Ieri în mașină te-ai ferit atunci când am vrut să te sărut, aseară nu ai venit acasă, mi-ai vorbit rece azi nici măcar nu mai privit.. Asta ce înseamnă?
-Ai dat să mă săruți? Iar despre aseară..
-Nu mai contează!
-Doar taci și ascultă.. Aseară am vorbit cu Jeongin despre sentimentele mele..
-Sentimentele tale pentru aia? Eram sigur!
-Sentimentele mele pentru tine idiotule!
-Hă? Ce?Felix își trage nasul-Da idiotule.. M-am îndrăgostit de tine.. Habar nu am cum sa întâmplat dar sa întâmplat.. Azi am vrut să îți mărturisesc.. Și să îmi calc pe orgoliu și să uit de familia noastră.. Dar tu.. Te-ai împăcat cu aia..
-Felix.. Nu este ceea ce pare!
-Mda.. "Apoi vrea să iasă din baie! "
-Eu te-am ascultat acum ascultă și tu! Te iubesc, ok? Te iubescLui Felix începu să îi curgă lacrimi..
-Doar pe tine te iubesc! Te iubesc Lee Felix! Și pe tine te-am iubit întodeauna! Și nu, nu m-am împăcat cu nimeni!
-Dar ceea ce am văzut-
-Ceea ce ai văzut a fost o neînțelegere. Eram la poartă pentru că te așteptam pe tine. Dar aia a venit și a sărit pe mine iar apoi ai venit tu..
-Serios?
-Da, baby! "Îi șterge lacrimile" îți jur că nu am nicio treabă cu ea sau cu alți!Îl trage în brațele sale -Te iubesc Felix!
-Și eu daddy! "Hyunjin îl întoarce brusc pe Felix cu fața la el" C.. Ce ai spus?
-Am.. Spus că.. Și eu te iubesc..!Hyunjin începu să zâmbească larg apoi îl sărută scurt pe buze -Felix?
Vrei să fi iubitul meu?
-Ya, cine face cereri din astea în baie?
-Atunci hai în altă parte-
-Nu, e în regulă! Și da vreau!
-Tu vorbești serios?Felix da din cap iar Hyunjin de fericire începe să îl sărute pe toată fața.
-Sunt atât de fericit!
-Și eu sunt!Hyunjin îl mai sărută o dată apoi îi sărută mâinile -Hyunjin..?
-Vrei să ținem secret ,nu?
-Da.. Dar doar deocamdată! Până ce ai noștri- îl oprește Hyunjin-Este ok Baby atât timp cât ești al meu ,pot aștepta!
-Ok.. Acum hai să ieșim de aici
"încep amândoi să râdă "Hyunjin îl conduce pe Felix până la clasa sa apoi se uită în jur pentru a vedea dacă e cineva apoi îl trage în brațe -Hey daddy!
-Shh.. Nu este nimeni aici.Felix oftează apoi îl îmbrățișează și el -acum trebuie să intru!
-Te las doar dacă mă săruți
-Hyunjin!
-Hai.. Te roggg
-Of bineSe retrage din îmbrățișare se uită să vadă dacă e cineva apoi îl sărută scurt și după fuge în clasă.
Apoi plecă și Hyunjin la clasa sa sărind fericit.
După ce nu mai este nimeni pe hol.. Iese dintr-un colț ascuns.. Yuna cu telefonul în mână.. "Mi-lai luat pe Felix, ai să vezi tu Hyunjin! -Yuna-
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...