Felix se trezi pe la miezul nopții pentru a bea apă. Dar când sa trezit avea dureri și abia putu să își deschidă ochii
Se chinuie să se ridice și reușește până la urmă dar dă de un corp ce bineînțeles că este al fratelui său. Voia să îl strige și să îi spună să plece dar începu să tușească asta făcându-l pe Hyunjin să se trezească.
-Oh, te-ai trezit?
-C-ce cauți a- vrut să spună însă fugi la baie pentru că îi veni să vomite. Hyunjin nu stă pe gânduri și fuge după el. Felix vomită ceva timp apoi vrea să se ridice dar era prea slăbit , și a alunecat dar l-a prins Hyunjin și la ridicat în brațe-C.. Ce faci? "Se zbate"
-Felix te implor nu mai fi Încăpâțânat măcar în seara asta.Felix nu spune nimic ci doar se lasă moale. Hyunjin îl pune pe pat îl învelește bine și vrea să meargă în baie pentru a lua o galeata pentru a avea Felix la ân de mână în caz de vrea să mai vomite dar la prins Felix de braț..
-Rămâi cu mine..
-Mă voi întoarce imediat, ai încredere! "Felix îi dă drumu și Hyunjin se duce și se întoarce imediat"-Gata, m-am întors
-Cui îi pasă? " vorbi slab " hyunjin își dădu ochii peste cap apoi se puse lângă el și îl pune din nou cu capul pe pieptul său -Rămâi așa în seara asta!
-Nici nu aveam de gând să mă mișc..
-Doamne Felix.. Ești atât de adorabil "îl sărută pe frunte iar Felix fără să vrea chiocoti" chiocotești atât de drăguț!
Apoi adormi amândoi îmbrățișați.-Dimineața-
-Puiule cum te sim- se opri atunci când văzu că cei doi dorm îmbrățișați.
-Scumpule cum se simte-veni și Nik și el a rămas la fel de uimit. -Wow, fă repede poză, că așa moment mai rar.Mike își i-a telefonul și chiar face poză
-Am făcut, acum haide "chiocoti apoi ambi părăsesc camera"
-
Hyunjin fu primul ce se trezi, se ridică cu grijă apoi i-a un prosop ud și îl pune pe fruntea lui Felix. -Rece.. "Se plânge Felix apoi se ridică în fund"
-Felix pune-l la loc!
-Nu îmi spune ce să f-
-Felix! Te implor!
-Dar.. Mă simt mai bine și mai e și rece
-Dă să văd "îi pune mâna pe frunte"
-Nu mai ai febră "spune zâmbind larg"
-Vezi? Ți-am spusHyunjin zâmbi neluând mâna de pe fruntea sa. Felix fără să stea mult pe gânduri îi i-a mâna lui Hyunjin și o îndreaptă spre pantaloni săi. -F.. Felix..
-î.. Îmi este atât de cald aici..Hyunjin se făcu tot roșu dar fără să mai spună ceva își bagă mâna în boxeri lui Felix și începu să își miște mâna pe membru său -A-AHH "Gemu amândoi deodată" -A.. Ah.. Ce bine.. "își lasă Felix capul pe spate apoi îi apucă mâna și îl ajută să o miște mai repede" Hyunjin făcea mișcări tot mai rapide. După ceva timp Felix își dădu drumu cu un geamăt lung.. Hyunjin își scoase mâna ce era plină de lichid alb lipicios, își îndreaptă mâna și începe să o lîngă provocator. Asta îl făcu pe Felix să geamă gros.
-A.. AHHH
"Apoi îl trase și începu să îl sărute"Hyunjin la început fu mirat dar își reveni imediat și îi răspunse la sărut. Dar atunci când Felix și-a dat seama sa îndepărtat imediat.. -S.. Scuze..
-E în regulă! E.. Eu mă voi duce să mă pregătesc pentru școală.. Doar fă și tu la fel. "Nu mai așteaptă răspuns și pleacă"-"A.. Ah.. De ce m-am gândit la el .. Ca fiind sexi?" -Gândi Felix
Cei doi au plecat la școală dar separat pentru că lui Felix îi era rușine iar Hyunjin nu voia să îl forțeze.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...