«ᑭOᐯ ᕼYᑌᑎᒍIᑎ»
Intru puțin nervos în cameră.. Mă simt de parcă am fost înșelat.. Mă așez pe pat dar nu îl văd pe Felix dar aud apa de la baie și îmi dau seama că face duș.
După vro 20 de minute iese și el din duș.–Oh, ești aici? "Întreaba mirat"
–Dacă ai uitat asta e și camera mea. "Spun eu ironic"
El își dă ochii peste cap apoi își dă prosopul jos ce îl avea în zona taliei. Eu gem fără să îmi dau seama.. Mă învelesc și îmi duc mâna dreaptă pe membru și încep să mă mastrubez în timp ce îl privesc cum se schimbă.–Frate, eu ies! "Apoi pleacă" eu oftez apoi îmi las capu pe spate, și încep să mă gândesc la el și la scene sexuale unde eu și el suntem persoanele principale.. –A-ahh Felix! "Îi gem numele și îmi mișc mâna tot mai repede" după ceva timp îmi dau drumu cu un geamăt gros –AAHH FELIX!
Cobor din pat apoi merg la duș–Ce naiba am devenit obsedat de corpul lui?
Sigur îi vreau doar corpu și trebuie să îl am cu orice preț..——
Ies din baie după un duș lung, îmi i-au telefonul și îmi sun un prieten.
–Alo Minho?
–Hmm.. Ce sa întâmplat?
–Frate.. Mă ajuți cu ce te-am rugat?
–Sigur, vino jos! Dar ai grijă cum le folosești.
–Hmm."apoi închid apelul "—pov autor—
Hyunjin merge și el la restu, toți păreau că se pregătesc pentru ceva anume.
–Hey, Changbin ce naiba se întâmplă?
–Oh ai venit! Păi va fi o petrecere.
–Oh.. Frate-miu unde e?
–Acolo "îi arată spre un grup ce se jucau pe telefoane "
–Mă duc și eu.
–Unde Changbin?
–Să mă joc cu fratele tău.. Adică și cu restu "apoi pleacă"–Ce naiba?!
–Cred că îl place "apăru ca prin magie și Seungmin în spatele său" –Aish "își pune mâna la inimă" M-AI SPERIAT!
Seungmin începe să râdă.~~La petrecere~~
–O vei face aici?
–Dap!
–Dar dacă-
–Han, va fi totul ok!
–Ok? Droghezi pe cineva!
–Ah Han, dacă ești slab de inimă, pleacă.
"Spune Minho apoi își bea băutura"Hyunjin merge la ospătar, și îi dă un pahar cu băutură și îi spune să i-l de-a fratelui său.
Felix după vro jumătate de oră, ajunge la bar pentru a-și lua ceva de băut.
–Ceva tare, te rog!
În timp ce aștepta, veni o tipă și se așează lângă el. –Bună, frumosule!
Felix își ridică privirea și dă de o blondă ce îl privea cu poftă. –Hei!
–Aici vă este băutura!"Felix i-a paharul și îl dă pe tot pe gât apoi pleacă spre ringul de dans dar nu singur ci cu tipa blondă"
–Ar fi tare să facă sex cu blonda "râde Chan"
–Taci naiba
"se ridică și merge cu tupeu spre Felix"O împinge pe blonda de lângă Felix apoi îl trage aproape de el și își pune mâinile pe talia sa–Hmm? Hyunjin?
–Da, eu sunt! "Îl trage mai aproape" vrei să dansăm? "îi șoptește la ureche "Pov hyunjin>>
El nu răspunde ci doar începe să se miște, eu zâmbesc apoi încep și eu să dansez însă Felix dansa cam senzual. Asta facându-mă să îmi pierd de tot răbdarea. Îl i-au de mâna, și îl trag după mine până ajungem în camera noastră.
Închid ușa, apoi îl împing în perete și încep să îl sărut pe gât. Felix dă să mă sărute dar eu mă feresc
–De ce.. Nu vrei?
–Te voi săruta, când vei fi treaz! Nu fi supărat!
"Îl împing pe pat și încep să îl dezbrac".
.
.
.
.
.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...