>>>A doua zi>>>
Felix fu primul ce se trezi, vru să atingă perna însă nu a atins perna ci un piept gol își ridică capu și începe să se panicheze.. Era fratele său.. Se uită sub pătura și se panichează și mai tare când văzu că amândoi erau goi. Se dă repede jos, se îmbracă apoi fuge pe ușă.
– *Cioc cioc *
–Aish, cine este atât de dimineață? "Spune Jeongin frustrat în timp ce mergea să deschidă ușa " Felix? Ce doamne iartă-mă sa întâmplat? "Întreabă îngrijorat .. Felix plângea.. "
–Pot...să.. Intru?
–Normal! "Îi face loc " suntem singuri, deci nu îți face griji. Ce sa întâmplat?
–Am.. Făcut.. Sex.. Cu fratele meu.. "spune plângând.. "–CE?
–Jeongin.. Ce.. Mă fac..?
"Plânge tot mai tare"
–În primul rând liniștește te! Iar apoi poveștește mi cum sa întâmplat..–
–Adică nu ți aduci minte?
–N.. Nu.. Știu doar că eram la petrecere iar apoi m-am trezit lângă Hyunjin gol..
–Pff.. "Îi i-a în brațe" Uite, du-te și fă un duș, eu mă duc să vorbeasc cu seungmin. Vei sta cu mine până ce vom pleca.
–Vreau.. Să plec.. Cât mai repede..
–Așa vom face.. Doar nu mai plânge..—
Felix intră la duș, iar Jeongin a mers în cameră a lui Hyunjin și a lui Felix și i-a adunat lucrurile. Apoi și le-a adunat și pe ale lui. Sau pregătit, au chemat un taxi, apoi au pornit spre casă.
–Jeongin.. Îmi pare rău..
–Uită de asta.
–Dar.. Chiar îmi pare rău.. Îmi pare rău că te-am făcut să îți pierzi șansa cu Seungmin.
–Oricum nu aveam! Îi place de cineva deja..
–Ce? Îmi pare rău...
–Nu mai contează.. Acum hai doar să mergem acasă "îi pune capu lui Felix pe umărul său" –Dormi puțin!Felix zâmbește fals apoi își își închide ochii și adoarme. Și se trezește atunci când ajung în Seoul.
–––––––
După câteva ore, se trezește și Hyunjin, îl caută pe Felix dar nu îl găsi.
–Hey! L-ați văzut pe fratele meu?
–A plecat!
–Unde?
–Cred că În Seoul!Seungmin/Hyunjin/Yuna: CUM?
–Mda.. A plecat alături de Jeongin.
–Aish "oftează Hyunjin"
–La naiba.. A plecat fără mine?"se plânge Yuna "–Lăsa-ți dracu asta! Dar cum ne vom antrena? Au plecat cei mai buni din echipă plus că Felix este căpitanul..
—...
Felix după ce a ajuns acasă sa închis în camera sa și nu a mai ieșit de loc.. Stătea ghemuit și plângea.. Și iar plângea....
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...