După câteva ore bune au ajuns în Daegu acolo avea loc excursia. De fapt nu era neapărat o excursie ci un antrenament.
-Bun, deci toată lumea să fie atentă!
Le atrage atenția șefu de echipă
-Prima dată ne vom caza la hotel. Vom sta câte doi într-o cameră! Fără băiat și fată. Deja au fost alese camerele și cum vom sta. ve ți fi strigați, ve ți veni în față apoi ve ți merge fiecare în camera sa,Sa înțeles?
Toți: Da.!
-Chan și Changbin! "Le dă cheia "
-Aish nici aici nu scap de tine
"spune Chan"
-Eu am zis că suntem legați "râde"-Bun. Următorii Seungmin și Jeongin..
Jeongin când îi auzi numele lui Seungmin începu să se roage.însă universul nu ținea cu el. Nu voia să stea cu el..a mers cu pași mici..au luat cheia apoi au plecat.
-Următori..
A continuat așa până doar doi au rămas și ei sunt.. Felix și Hyunjin..
-Oh.. Și ultimii "râse" Hyunjin și Felix..
Felix își dădu ochii peste cap.
Hyunjin zâmbi.
Iar Yuna începu să înjure.-
-Și te deranjează că stai cu mine în cameră?
-Am voie? "Glumi Felix"
-Hey, dacă te deranjează pot.. -
-E în regulă, nu este de parcă este prima oară când dormim împreună.
-Oh.. Poate e timpul să facem și altceva.. "Ultima parte a spus-o mult mai încet"Felix începu să despacheteze iar Hyunjin să se uita pe telefon plictisit.
Felix își auzi telefonul bâzâind așa că îl luă și îl verifică asta făcându-l pe Hyunjin curios.
Felix scria atent mesaje asta făcându-l mult mai curios pe Hyunjin.-Eu ies!
-Dar
- a vrut Hyunjin să spună dar Felix și-a pus telefonul la încărcat apoi a plecat.-Unde naiba e atât de grăbit?
Merge curios la telefonul lui Felix, pune parola. Da îi știa parola dar Felix nu știa asta. Deschide Instagramul și vede conversația cu Yuna, apoi înjură nervos
-Aish, tâmpita asta joacă murdar deci trebuie să fac și eu la fel.
"Îi pune telefonul la loc apoi iese și el din cameră "
*Între timp Felix și Yuna*
-A-ahhh d-daddy
-Shh ne vor auzi!"Spune Felix"Yuna nu îl ascultă ci gemea mult mai tare. Felix intra în ea tot mai tare și mai repede și fără să vrea se gândi la fratele său asta făcându-l să se oprească.
-Daddy ce sa întâmplat?
-Nimic baby.. "Și începu iar să se miște"
-A-Ahhh mai repede daddy!
-Cum dorești!După vro jumate de oră au terminat cu gemete lungi. Sau curățat apoi Felix a plecat înainte.
Felix a coborât la restu dar încă arăta groaznic. Era tot transpirat, și avea părul ciufulit era un dezastru.
-Doamne ce este cu tine? "Întreabă Changbin puțin îngrijorat"
-Nimic.. Mă voi duce să fac duș.
-STAI.. "Țipă Jeongin" ai făcut SE- îi pune Felix imediat mâna la gură.-Dacă taci, îți voi povești tot
Jeongin îi dă mâna la o parte-Mergem?
-Unde? "Întreabă nedumerit Felix"
-Să dansăm.. Să îmi povestești despre partida de sex pe care tocmai ai avut o
-Ok.. Hai să mergem gură spartă.Apoi ce-i doi plecă, lăsându-i pe ceilalți în ceață. -Stai cine a făcut sex? "Întreabă Hyunjin neînțelegând nimic"
-Fractu.
-Cu cine? "Întreabă iritat"
-Cred că cu gagică sa, loll.-Bag pula... "Apoi plecă"
-Ce naiba e cu el?
-Nimic, hai să mâncăm!.
.
.
.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...