-Deci nu se poate așa ceva!
Mereu ăștia doi îmi deranjează orele. M-am săturat!-Domnule sunt copii-
-Și ce dacă? Și eu am fost copil și nu am fost ca copii dumneavoastră!
-Deja exagerați! "Spune deja deranjat tatăl lui Felix" Am înțeles că vă deranjează orele însă Felix cât și Jeongin sunt doi copii ce au multă energie și le place să fie împreună. Vom avea noi grijă de problema asta dar dumneavoastră să nu mai ridicați vocea la unu din copii mei! "Vorbește dur"
"îl i-a de mână pe Felix apoi pleacă"
-Acasă-
Nik și Mike cât Hyunjin luau cina, însă Felix a refuzat să mănânce.
-Aish! De ce nu vine copilul ăsta?
-Scumpule a spus că nu îi este foame.
-Dragă, nu i mai lua partea! De la o vreme face mai multe probleme decât Hyunjin.
-Ya! Eu ce caut în discuția asta?
-Tu să taci! I-a spune unde ai fost tot semestru la ora de fizică? Chiar vrei să rămâi corigent?
-Eu am terminat de mâncat- "vrea să se ridice dar este oprit de Mike" - Așează te. vorbește tatăl tău cu tine. clar?
-Da..-FELIX!! VINO AICI!
-Scumpule te rog nu fi prea dur..
-Bine dragă.-Da tată?
-Da tată? Felix ce se întâmplă cu tine?
-Adică? Dacă este vorba despre ce sa întâmplat azi, îmi pare rău..
-Nu este vorba doar de asta. Felix notele tale au început să scadă. Înainte nu aveai note mai mici de 9 ! Ce naiba-
-SCUMPULE! VORBEȘTE FRUMOS CU PUIUL MEU!-Gata, de azi sa dus cu baschetul!
-TATĂ! "Se ridică în picioare" va fi Campionatul în curând .. Te rog nu îmi face asta..
-Am hotărât, de azi vei renunța la baschet! Trebuie să te concentrezi pe studii.
-Tată te implor..
-GATA AM ÎNCHEIAT DISCUȚIA..Își strânge pumni și încep să îi crug lacrimi de furie.. -NU AI DREPTUL! "Apoi pleacă"
-EU NU AM DREPTUL? COPIL NERUȘINAT!!
-GATA NIK, ÎNCETEAZĂ PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU! Te înțeleg însă e doar un copil. Hyunjin du-te te rog și vorbește cu fratele tău.
-Da, de ce eu?
-Tu ești singurul care poate să îl înțeleagă, du-te.-Ok..
Hyunjin intră fără să bată la ușă în camera lui Felix -Nu știi să bați?
-Idiotule! "Îl i-a în brațe"
-Ce naiba faci?
-Îmi pare rău.. Felix știu cât înseamnă baschetul pentru tine.
-Chiar îți pare rău?
-Da! Ești fratele meu.Felix zâmbește slab -Vrei să ne facem temele împreună? "Întreabă Hyunjin"
-Tu? Teme? Ce este cu tine?
-Vrei sau nu?
-Hai, du-te și adu-ți cărțile.Hyunjin îi ciufulește părul apoi merge să își aducă lucrurile însă la ușă îl așteaptă Mike -Cum este fratele tău?
-Trist.. Dar-
-Știu cât de important este baschetul pentru el, este așa pentru că tu l-ai învățat să se joace.. Voi vorbi eu cu tatăl vostru tu doar fi lângă el.
-Bine papii "îl îmbrățișează"
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...