Trecu deja câteva zile de când Felix stă la Jeongin acasă.. Și astăzi este ziua când se va întoarce acasă. Nu vroia că tați lui să se mai îngrijoreaze.
-
-Felix, ești sigur?
-Da, și chiar nu trebuia să mă conduci acasă. Sunt ok!
-Taci! "Îl i-a în brațe" Fi tare, și fă așa cum am vorbit!
-Mhm.. Ne vedem mai târziu!
-Pa!"Felix îi face cu mâna apoi intră în casă"Acasă era doar Mike ce plângea pe canapea -Pappi? Plângi?
Mike se întoarce și îl vede pe Felix și un zâmbet larg îi apăru pe chip. -Puiul meu!! "A mers la el și la luat în brațe"
-Ești bine fiule?
-Da pappi.. Îmi pare rău că v-am îngrijorat.
-Nu mai contează. Contează că ești acasă. Puiu meu "și îl îmbrățișează iar"
-Îți este foame?
-Depinde .. Ce ai bun?
-Ghici?-Clătite? "Întreabă cu speranță"
-Da!
-Atunci .. Vai ce foame îmi e..Mike chiocoti apoi îl luă de mâna și merse la bucatarie.
-
-Pappi, tată! "Strigă Hyunjin atunci când intră în casă"
-Hm?
-Oh.. Te-ai întors..?! "Întreabă mirat atunci când își vede fratele"
-Bineînțeles, asta este și casa mea.Mike și Nik chiocotesc -Fiule ești bine?
-Da tată! Sunt mult mai bine "zâmbește"
-Mă bucur "îi ciufulește părul"-
*Cioc cioc*
-Intră!
-Felix, putem vorbi?
-Ce este?
-Vreau să îmi cer scu-
-Scuze, pentru ce? Frate ce-i cu tine?
-Felix nu te preface că nu știi.
-Frate las-o așa! Nu vreau să vorbeasc despre asta. Doar hai să fim ca înainte!
Eu mă duc la duș! Când ieși vezi să tragi ușa că intră curent. "Apoi pleacă*Hyunjin oftează apoi iese din cameră.
*A doua zi*
-Neața! " Spune Felix fericit*
-Neața fiule! Dar de ce ești așa de bine dispus?
-Sunt fericit pappi!!
-Mă bucur puiule! "Îl săruta pe frunte"
-Ești așa din cauza Yunei? "Întreabă Hyunjin brusc "
-Dap! Eu plec! Ne vedem mai târziu
-Stai nu iei micul dejun?
-Îl i-au în oraș. Paa!Hyunjin de frustrare a băgat furculița în carne și începu să tragă de ea.
-Ya Hyunjin! Ce ți-a făcut săraca carne? *râde*
-*-
Felix a luat micul dejun cu prietenul său și cu Yuna, apoi au mers la școală.
-Iubire?
-Da Yuna?
-Vrei să ieșim azi?
-Pot veni și eu?"întreabă Jeongin "
-Da! Nu! "Spun Felix și Yuna de odată"
-Ya, de ce nu pot?
-Pentru că vreau o întâlnire! "Spune Yuna"
-Dar baby lasă-l să vină cu noi!
-Doar dacă are o parteneră
-Sunt gay! Glumești cu mine?Felix bufni în râs -Atunci un partener.
-Ok "spune Jeongin iar Felix îl privea curios"-Voi fi eu partenerul tău!
-Hă? "Se întoarce Jeongin și dă de Seungmin și de Hyunjin"
-Pot veni?
-D-Da.. "Spune timid "Hyunjin se holba la Felix, Felix văzând asta a spus să îl tachineze puțin. Așa că a luat-o pe Yuna și începu să o sărute.
-YA! VEZI CĂ O VEI ÎNGHIȚI!
Felix râde în sărut dar nu s-a îndepărtat de Yuna ci o trăgea mai aproape de el.
Hyunjin a dat să plece frustrat dar mai întâi a întrat în ce-i doi-Ups, brusc nu mai văd "apoi pleacă " Felix se îndepărtează de Yuna apoi ce-i trei pleacă la ore însă Felix își aude telefonul bâzâind. Bănuind de la cine este îl i-a și verifică.
Bufnește în nas apoi își bagă telefonul în buzunar.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...