24.

635 52 3
                                    

Felix deja era foarte amețit așa că nu era conștient.

Se ridică brusc în picioare și începe să plângă –Felix ce sa întâmplat? "Întreabă Seungmin" el și Hyunjin erau singuri trezi. Hyunjin și a întors imediat privirea spre Felix și îl privea îngrijorat

–Vleau.. La ..daddy
"Spune cu voce de copil apoi se duce și se pune în poală la Hyunjin"

–HEY, ÎNCĂ NU SA TERMINAT RUNDA! "Se plânge Changbin dar primește o palmă de la Chan " T.. Tu chiar ești rău "vorbi bâlbâit pentru că și el era beat " T.. Tu chiar ești foarte rău .
–Tu să taci..
–Ya! Nu vă certați și aici! Hai să mai jucăm. "Și încep iar "

Felix era în poala lui Hyunjin și începu să îi sugă gâtul. Hyunjin gemând –Felix, ce faci?
–A.. Acum nu mai sunt baby?"face botic"
–Ba da normal! Baby "vorbi mai ușor" vrei să mergem acasă?
–Nu! Vreau să facem dragoste!

Hyunjin se înecă iar Seungmin începu să râdă–Ya! Felix de când ești tu așa direct? Aish cât ai băut?
–Daddy te vreau! "Se plânge la urechea sa apoi începe să se miște în poala sa"

Hyunjin se ridică cu tot cu Felix apoi îl anunță pe Seungmin că pleacă. Apoi ieși pe ușă.

—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Chan te provoc să îi săruți pe Changbin! "Râde" sau îți este frică?
–Mi-e? "Se ridică în picioare dar cade " se chinuie să ajungă la Changbin apoi îl i-a de cap și îl sărută scurt dar il trage Changbin într-un alt sărut ce începu să devină fierbinte. Changbin zâmbi în sărut apoi îl trase pe Chan mai aproape de el .Atunci când se despart din sărut Changbin șoptește ușor.

–Vrei.. Să plecăm.. De aici?
–Da.. "Apoi se ridică amândoi și merse într-o altă cameră:)"

Changbin îl trage pe Chan după el până ajunge într-o cameră apoi îl trântește pe pat, și se pune peste el. –Chiar.. Facem asta? "Șopti Chan " –Mhm.. Eu.. Vreau.. Dar tu? Tu mă vrei?
–Da! Te vreau! "Începe să îl sărute".

–A-ahh mai repede!

–AHH ! Ce strâmt ești chanie.. " și începu să facă mișcări de du-te vino"
–Ahhh.. "Gemu ambi"

–Sărută mă!"Spuse Chan pe ton rugător"

Changbin își întorce capu și îl sărută. După ceva timp ambi își dau drumul și apoi se pun direct la somn erau prea beți și prea obosiți pentru a mai face altceva.

Hyunjin la dus pe Felix la hotel și au dormit acolo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hyunjin la dus pe Felix la hotel și au dormit acolo. Felix voia să facă și altceva însă Hyunjin și-a învățat lecția și nu mai voia să mai profite de Felix.

~~Dimineața~~

Chan fu primul ce se trezi și începu să se sperie atunci când sa văzut gol lângă Changbin. Sa dat jos din pat, sa îmbrăcat apoi fugi la el acasă.

–Ya! "Râde Minho"

–Hm.. "Răspunde mai apoi își lasă capu să cadă pe masă" bă.. Chan unde este Changb- vru să spună dar fix atunci își făcu prezența și Changbin.

–Aici sunt!

Se așează și el pe scaun apoi își întoarce privirea spre Chan ce se juca jenat cu degetele sale. –Chanie? "Îl strigă Changbin " –Da? "Răspunde ne luând privirea de la degetele sale"

– putem vorbi?
–Ok, dăi drumul!
–Aish nu aici!

–Ya, Băieții hai să le dăm puțin spațiu! "apoi se ridică toți apoi pleacă "
–Acum poți vorbi sau vrei să plec și eu? "Spune Chan frustrat"
–Păi.. Despre seara trecută!
–Nu vreau să vorbesc despre asta! "Se ridică "
–CHAN! Va trebui să vorbim despre asta
–De ce? Ca pe apoi să faci iară? AISH Changbin m-am săturat. De fiecare dată când bei se termină cu noi doi goi..
–Și regreți asta?
–Tu chiar ești prost! Dacă ai nevoie de sex du-te la curve sau fa-ți iubită dar nu mai veni la mine. Te Implor!
–Dar eu.. Vreau cu tine.

–Las-o baltă Changbin! Las-o Balta!
"Apoi pleacă după băieții"

.
.
.
.
.
>>>

☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum