–ACHHHHHHH!! AHHHHHH!!!!
–Ce e? Ce e? De ce naiba țipi??
–ACHHH FELIX!! Sunt atât de fericit!
"Îl sărută scurt"
–De ce? Ai câștigat la loto?
–Ya Felix nu joc la loto!
–Păcat!
–Felix ne îndepărtăm de subiect. Sunt fericit pentru că am văzut că ai postat pozele cu noi.Felix chiocoti–Oh, asta era. Am postat pentru că am ieșit eu bine în ele.
Hyunjin își dădu ochii peste cap apoi îl trase la el în brațe! –Te iubesc prostule!
–Și eu te iubesc aiuritule! Și acum dă-mi atenție!
–Aish idiotule! Îți dau atenție 24 din 7
–Da dar se poate și mai multHyunjin își dădu iar ochii peste cap apoi îl înveli pe Felix pe cap și începu să se prefacă că îl sufocă–Idiotule! -râse-
–Yaaa!! "Râde"—
–Oh doamne.. Băieții ați văzut asta!?
–Ce anume?
–Uite " le arată "–A DRACU!
–Și asta nu e tot..–Și mai e-
–AJUNGE! NU MAI VREAU SĂ VĂD!
–Dar vreau eu! "Apăru Hyunjin, și le luă telefonul.. Când văzu începe să strângă telefonul " Aghhh! Bagg.. A dracu!!
–Stai Hyunjin! Voi chiar vă întâlniți?Hyunjin își lasă capu în jos–Chiar o faceți? oh.. Doamne!
–Dar sunteți frați.
–AISH.. stai Felix! "Apoi o luă la fugă"–Ce naiba sa întâmplat? Și de ce aleargă Hyunjin?
–Păi cred că după Felix. Ai văzut postările Yunei?
–Postări?
–A postat că fostu său este gay și.. -stai tu știai? AH SEUNGMIN!
–AISH! CHAN NU MAI URLA!
–Dar sunt frați omule!!–SUNT FRAȚI VITREGI PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU!!
–C-ce?
—
Hyunjin fugi până la Felix apoi îl luă de mână și la tras până într-un loc unde să nu fie nimeni. –Hyunjin.. Ce sa întâmplat? Și de ce pari nervos?
–Felix.. "Atât putu spune că bufni în plâns " îmi.. Pare atât.. De.. Rău..baby..
–Ya daddy! "Vrea să îl întoarcă cu fața la el dar Hyunjin îl strânge mai tare în brațe" daddy!
–Felix.. Te implor nu.. Mă părăsi!!..
–Hey daddy! "Îl întoarce cu forța la el" Te iubesc, bine? "Dar Hyunjin refuza să îl privească" Habar nu am ce sa întâmplat dar.. Te implor să nu te îndoiești de iubirea mea pentru tine.. Te iubesc daddy și nu te voi părăsi!–Promiți?
–Promit!
–Baby.. Vrei să facem ceva nebunesc..?
–Dacă promiți că nu vei mai plânge.. Sigur..
–Promit.. Acum hai "îl i-a de mână apoi urcă în mașină"–" Poate este greșit ceea ce fac dar.. Chiar îl iubesc.. Și îmi este frică că el mă va lăsa și mai ales dacă vor află ai noștri.. Mă va părăsi sigur.. –"
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...