-Felix, puiule, vezi să fi cuminte!
-Da pappi am înțeles!
-Ya nu îl asculta pe pappi, fă-ți de cap, fute tot ce prinzi "vorbi Nik dar primi imediat o palmă după cap de la soțul său" -Ya, Nik vrei să mori?
-Da da, și eu te iubesc! "Îl sărută scurt"
-Scârbos "se preface Felix deranjat"
-Haide, fugi în microbuz!
-Bine tată."Îi îmbrățișează apoi urcă în mașină"
-Știe că va veni și fracsu?
-Nu prea cred. Dar sper că nu se vor omor "chiocotește"-
Felix urcă în microbuz, își pune micul bagaj undeva lângă el apoi se așează lângă prietenul său dar aude un glas ce era nemulțumit -Ya, iubire nu mă vezi?
-Oh, Yuna. Parcă nu veneai!?
-Da, dar am auzit că tu vei veni așa că am vrut să petrec timp cu tine.-Oh..
-Ce faci? Nu vi lângă mine?
-E.. Eu "se uită la Jeongin"
-Este ok, du-te "îi bagă căștile în buzunar apoi îi șoptește" în caz că va vorbi ca vaca într-una, ascultă muzică
-Mulțumesc "îl i-a în brațe"
-Vi azi? "Spune Yuna iritată"Băieții își dau ochii peste cap apoi Felix pleacă și se așează lângă Yuna.
-Dar de ce nu plecăm? "Întreabă Yuna"
-Trebuie să mai vină prietenii noștrii "răspunde un băiat din față" iar după câteva secunde intră Hyunjin, Seungmin și Changbin. Jeongin atunci când i-a văzut a început să zâmbească apoi și-a întors privirea la Felix ce era șocat pentru că la văzut pe fratele său.
-Bună! "Îl scoate din gânduri unu din prietenii lui Hyunjin"
-Bună! "Spune Felix, apare și Hyunjin ce i-a zâmbit. Yuna văzând asta la sărutat pe Felix pe obrazul stâng "Hyunjin a mârâit ușor apoi i-a făcut semn lui Changbin să meargă la locul lui.
Pe de altă parte Jeongin era puțin trist și privea pe geam, dar a fost distras atunci când cineva i-a atins umărul.
Și a rămas șocat atunci când și-a văzut crush ul privindu-l zâmbind.-D.. Da? "Spune timid "
-Este liber lângă tine?Jeongin putea simți cum obrajii săi devin fierbinți -S.. Sigur..
"Apoi se așează lângă el. Jeongin era atât de fericit însă el nu era singurul ci și Felix ce a privit toată scena "Felix mai zâmbește puțin apoi își scoate căștile și își bagă muzică dar simte cum o cască îi este trasă din ureche
-Ce faci?
-Vreau să ascult și eu cu tine.
-Atunci poți să asculți doar tu "scoate și cealaltă cască și i-o dă Yunei "Yuna își dă ochii peste cap supărată apoi se întoarce cu privirea în altă parte"-
Felix privea pe geam dar i-a atras atenția telefonul ce bâzâia. Îl i-a și rămâne surprins atunci când vede mesaj de la fratele său. Se întoarce și dă de privirea sa ce deja îl privea. Se uită unu la celălalt, dar îi face hyunjin semn spre telefon pentru a-i răspunde.
Felix nu știa ce să răspundă așa că și-a întors privirea spre Hyunjin și dădu din umeri apoi vru să îi scrie ceva dar , Yuna a dat să se uite în telefonul său.
-Cu cine scrii?
-Cu nimeni!
-MINȚI!
"Strigă Yuna și le atrage atenția tuturor"
-Yuna, încetează!
-NU VREAU! TU MĂ ÎNȘELI!!
-Dacă vei mai continua să țipi, mă mut!
"Și dă să plece dar este oprit de Yuna"
-Scuze.. Iubire.. "Apoi îl sărută" și aude iar telefonul bâzâind "Felix citește mesajele, își dă ochii peste cap apoi îl pune în buzunar, continuând să privească pe geam.
Restu drumului a fost liniștit , însă uneori Yuna îl mai săruta pe Felix iar telefonu și chiar și picioare în scaun de la fratele său, ce părea deranjat "
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...