17.

737 61 1
                                    

–WOWWW!! MAREA! CE FRUMOS! "Țipă Felix entuziasmat"

Hyunjin doar stătea și îl privea cu un zâmbet mare pe chip –Mulțumesc, mulțumesc! "Sări Felix la el în brațe"
–Nu ai pentru ce! Știam că marea te va face să te simți mai bine!
–Și chiar mă face! "Zâmbește larg"

–"Sper că, într-o zi și eu te voi face la fel de fericit.." Gândi Hyunjin

" Gândi Hyunjin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Felix îți este foame?
–un pic.. hyunjin dar tata,papii? Se vor îngrijora..
–Uite cum facem! Tu mergi să iei ceva de mâncare de Jos iar eu îl voi suna pe tata, ok?
–Mhm "zâmbi apoi iese din cameră"

Hyunjin își luă telefonul apoi își sună tatăl–Alo, tată?
–Da fiule? Unde ești? Dar Felix?
–Păi.. Asta.. Suntem la mare..
–La mare? Ce dumnezeu faceți acolo?
–Păi.. Yuna la înșelat pe Felix și l-am adus aici că să se simtă mai bine..
"Îi explică Hyunjin"
–A dracu.. Știam eu că e o târ- se opri pentru că îi dădu una Mike apoi îi luă telefonul –Stați liniștiți, și stați cât timp este nevoie! Să vă distrați!
–Mulțumim pappi!
–Cu drag! Va iubim!
–Și noi pappi! "Apoi închide telefonul"

–Am revenit! "Spune Felix în timp ce pune mâncarea pe masă"

–Oh.. Și eu am terminat de vorbit! "Se preface trist"
–De ce ai fața asta? Ce sa întâmplat?
–Păi.. "Se preface că plânge"
–Ce este? "Întreabă îngrijorat"

Hyunjin ne mai rezistând bufni în râs –Te-am păcălit! "Râde"
–Yaa "începe să îl alerge "

Dar Hyunjin îl prinde de braț apoi îl întoarce cu spatele la el și îl îmbrățișează. –Îți cam place să mă iei în brațe "chiocoti Felix"
–Greșit! Îmi place de tine și apropo îți iubesc mirosul "începe să îi adulmece mirosul " miroși atât de dulce!
–Aish.. Încetează "spune rușinat"

Hyunjin îl întoarce cu fața la el –Ce drăguț ești când rosești! "Se apropie de fața lui. Felix închide ochii crezând că Hyunjin îl va săruta. Însă Hyunjin râde apoi îl sărută pe nas apoi se îndepărtă
–Hai să mâncăm!

Felix oftă nemulțumit dar o lăsa așa dar Hyunjin nu se putea opri din chiocotit.

După ce au terminat de mâncat Hyunjin sa pus să se joace iar Felix sa pus lângă el însă se plictisea de moarte..

–Hyunjin..

–Hmm? "întreabă concentrat pe joc"
–Vreau afară!
–Acum?
–Mhm..
–Dar mă joc Felix!
–Haide te roggg
–Mai târziu! Felix am un meci important.
–Atunci ies singur! "Se ridică și vrea să place dar simte două brațe în jurul taliei sale " –Vin, vin "apoi îl sărută pe gât" –Hai să ne schimbăm apoi mergem.

Felix și Hyunjin stăteau pe nisip și priveau apusul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Felix și Hyunjin stăteau pe nisip și priveau apusul. –Atât de frumos! "Spune Felix fascinat" Hyunjin își îndreaptă privirea spre Felix –Da, chiar este frumos! "Zâmbi uitându-se la el"

Felix își întorse și el privea și dă de a lui Hyunjin ajungând să facă contact vizual și fără a mai sta pe gânduri amândoi se apropiau ușor dar sigur.

Felix cât și Hyunjin își închise ochii apoi își uni buzele. Amândoi zâmbind larg atunci când simți buzele unu la celălalt. Hyunjin își pune o mâna în părul lui Felix și îl apropie mai mult de el.

După ce se despart din sărut ambi zambesc larg .. –Ce apus frumos! "Spune Felix apoi își pune capul pe umărul lui Hyunjin" –Foarte frumos!

"îl luă mâna o sărută apoi îl i-a mâna intra sa..apoi bucurându-se de primul lor apus împreună."

☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum