16.

727 59 2
                                    

Se terminase orele și Felix stătea cu Jeongin pe o bancă în curtea școlii și bârfeau în timp ce ascultau muzică.

–Da și apoi-

–Felix.. FELIX! "alergă un tip spre ei apoi își puse mâinile pe genunchi și se chinuia să respire" Felix..
–Ce? Ce sa întâmplat, Now?
–Păi.. Tu mai ești cu Yuna?
–Da, de ce?
–Păi.. Se sărută cu unu la poarta școli!
–CE? "Felix se ridică nervos apoi fuge spre poartă dar fără să vrea intră în.. "

–Aish nu te u- Felix? Plângi? Ce sa întâmplat?

–Nu acum, hyunjin nu acum!
"Apoi fugi iar"
–Ce naiba? "Apoi se duce după Felix"

Felix ajunge la poartă și o vede pe Yuna sărutându-se cu un alt tip.. Plus alți studenți ce bârfeau..

–Aia nu e iubita lui Felix "Spune mirat Seungmin" –Ce naiba?

Felix merge nervos și o trage pe Yuna de lângă ăla –CE DRACU FACEȚI?
–F.. Felix? Ce faci aici?
–SĂ MORI TU CĂ ASTA MĂ ÎNTREBI? CE DRACU FACI TU AICI? Dacă voiai să o terminăm puteai să spui frumos.. Nu așa YUNA NU AȘA! "Își dă jos inelul ce îl avea pus pe degetul mare" Să te duci dracu și tu și ăla și dragostea ta de căcat
"Apoi pleacă dar nu înainte să își șteargă lacrimile"
–F.. Felix! Stai "vrea să meargă după el dar o oprește Jeongin" Lasă-l în pace curvo!Las-l! "Apoi fuge după Felix"

Hyunjin a privit toată scena își strângea pumni nervos apoi îl auzi pe acel timp vorbindul pe Felix asta a umplut paharul se apropie de el și începe să îl i-a la bătaie.. –MORȚI Ma-tii!! CINE EȘTI TU DE ÎL RANEȘTI PE FELIX AL MEU? CINE? "Și îi mai dă un pumn"

"oamenii voiau să se bage dar nu le permiteau prieteni lui Hyunjin. Hyunjin după ce a terminat cu el sa ridicat apoi fugi să îl caute pe Felix.

Merse ce merse apoi i-a zărit pe Felix ce plângea și pe Jeongin ce plângea alături de el. –Felix? "Întreabă Hyunjin trist"

–H.. Hyunjin? "Sare la el în brațe și începe să plângă mai tare "
–Eu vă las să vorbiți "plecă Jeongin"

–Felix.. Ești bine?
–N.. Nu.. De ce mă rănește toată lumea.. De ce? "Întreabă fără glas"
–Nu le voi mai permite. Îți jur Felix, jur
–Nimeni.. Nu mă iubește..
–Ba da Felix.. Eu o fac! Dar tu nu vezi asta. Eu am fost mereu aici dar tu ești prea prostuț ca să vezi asta..
–Ba am văzut.. "Își trage nasul"
–Vino aici"îl strânge mai tare în brațe "

După ceva timp Felix își mai reveni . Acum stă cu capul în poala lui Hyunjin. Hyunjin se juca în părul său moale.
Felix primi un mesaj așa că sa ridicat și a verificat.

Felix chiocoti iar Hyunjin curios vru să tragă și el cu ochiul dar i-a sărit Felix în brațe–Mulțumesc! –Pentru ce? –Pentru tot! "Își lasă capul pe el"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Felix chiocoti iar Hyunjin curios vru să tragă și el cu ochiul dar i-a sărit Felix în brațe–Mulțumesc!
–Pentru ce?
–Pentru tot! "Își lasă capul pe el"

Hyunjin zâmbi larg–Hyunjin..
–Hmm?
–Nu vreau să merg acasă..
–Atunci nu este nevoie să mergem acasă. Vrei să vi cu mine într-un loc liniștit și frumos?
–Da!

Hyunjin se ridică brusc –Atunci haide! "Îi întinde mâna" –Acum?
–Da! Vi?
Felix zâmbește apoi îi prinde mâna lui Hyunjin–Da, vin!

Apoi merse ținându-se de mâna până la mașină. Hyunjin sa urcat la volan dar Felix vru să urce în spate dar..
–Felix urcă în față!
–Ok.. "Se pune în față și hyunjin pornește mașina." unde mergem?
–Secret!
"Apoi îl i-a de mână" Hai să fim doar noi atâta timp cât suntem plecați, ok?
–B.. Bine
"apoi îl strânse de mâna "

Hyunjin zâmbi apoi a băgat muzică și începu amândoi să cânte. Și chiar fac un duo perfect:)!

 Și chiar fac un duo perfect:)!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum