–Jeongin!
–Hmm?
–Chiar vine și Seungmin?
–Sincer habar nu am. A spus că vine dar acum nu știu.. Sper să nu vină..
–De ce? Poate vei avea o șansă!
–Șansă la ce? Dacă deja îi place de cineva!? Așa îmi dă doar speranțe false
–Mda.. Ai dreptate.
–Lasă asta, hai să facem poze.Felix aprobă apoi încep să facă poze că pe urmă să le posteze.
–Acum hai să ne pregătim lix.
–Hmm.. Ok.—
–pov Autor–
–Ya punny, la ce tot te uiți?
–Sunt sigur că se uită la băiatul cu gropiță "râde changbin"
–Hey Changbin, Nu-i frumos!
–Nu Chan, pentru că chiar asta fac.
–Oh, scuze "bufni Chan dar și restul"–Nu râde.. A postat acum câteva secunde o poză cu el și Felix și-
–Dă să văd! "Spune Hyunjin și Îi i-a telefonul și se uită la poză" Doamne ce enervantă este tipa aia..
–Ce tipă?
–Iubita lui Felix.
–Mda.. Ai dreptate! Nu o suport! "Adaugă Han"
–Ok băieții, eu vă las mă duc să mă văd cu Jeongin bine și cu restul.
–Vin și eu! "Spune Hyunjin hotărât"
–Dar..–Ia-l Seungmin! Oricum știi că nu vei scăpa de el.
–Ok dar nu stai pe capul meu, ok?Hyunjin dă din cap zâmbind apoi ce-i doi pleacă spre locu de întâlnire.
—
Ajung ce-i doi și dau doar de Felix și de Jeongin. Yuna nu era nici unde.
–Oh, se pare că suntem doar noi!
"Se bucură Hyunjin însă.. Apăru o fată cu voce ascuțită ce sări în brațele lui Felix" –AISH.. Te-ai bucurat degeabaCei doi se apropie de restul, îi salută apoi merg împreună să aleagă filmul .
–Voi alegeți filmul iar eu mă voi duce să i-au sucuri și popcorn. "Propune Jeongin" –Vin și eu cu tine! "Spune Seungmin"–Ok, haide!
–Iubire la ce să ne uităm?
–Nu știu..la ce vrei tu .
–Ok. Atunci hai la un film de groază.
–Dar îi este fr- vru Hyunjin să spună dar i-a pus Felix mâna la gură
–Sună bine!
–Ok, mă voi duce să i-au bilete.
–Mhm.Yuna pleacă, Hyunjin i-a luat mâna lui Felix de la gura sa. –Dar îți este frică!
–Nu este treaba ta!
–Felix! Nu mai fi copil!
–Da uite că chiar sunt copil!
–Aish ce încăpățânat..—
Cei 5 au intrat la film. Felix stătea lângă Yuna și Jeongin iar Seungmin lângă el apoi Hyunjin.. Ce se tot holba la Felix..
–Aish nu îmi convine de loc.. Unde m-ați pus " Se plânge Hyunjin"
–Cine te-a pus să vi? "Răspunde Yuna"
–Dar pe tine cine te-a pus să te naști?
–Aish.. IUBIRE! "Îl strigă pe Felix iar Hyunjin bufni în nas"–Gata baby, lasă-l!
"O trage pe umărul său"Iar ea începe să zâmbească
–"Bucură-te, Bucură-te.. Că nu va mai fi al tău pentru mult timp. "Gândi Hyunjin. "
La jumătatea filmului, Felix începu să tremure.. De fapt îi era foarte frică dar nu voia să le strice distracția celorlalți.
Filmul devenea tot mai înfricoșător așa că sa ridicat și a băgat scuza cu toaleta.
–E.. Eu mă voi duce la baie!
–Ok iubire!Felix zâmbește fals apoi se grăbește să iasă din sală. Hyunjin ne zicând nimic iese și el din sală și îl urmărește pe Felix până la baie.
–De ce mă urmărești?
–De ce te prefaci că îți plac filmele de genul?
–Nu este tre-
–AH.. Mai înnebunit cu vorba asta! Îți place chiar așa de mult de aia?
–Mda.Hyunjin îl împinge în perete. –Ce faci?
–Felix, eu nu mai suport asta!
–Ce anume?
–Păi- fu oprit de ușa ce fu deschisă.Felix îl dă la o parte apoi iese din baie.
—După film—
–Iubire, vrei să vi la mine?
–Scuze.. Dar sunt obosit!
–Dar..
–Scuze dar chiar nu am nici-un chef azi
–Ok.. "Spune puțin tristă.. Apoi pleacă fără să mai spună ceva "–Yuna a plecat? "Întreabă Jeongin"
–Mda.. Este obosită! "Minți Felix"
–Ok. Vrei să te duc acasă?
–Nu este nevoie! Vreau să mă plimb puțin.
–Ok atunci ne vedem mâine.
Apoi jeongin pleacă la mașina sa (da avea carnet) dar fu strigat.–Jeongin..
–Hm.?
–Pot veni cu tine.. Mașina mea a rămas acasă iar Hyunjin nu prea pare să vrea să se miște fără prietenul tău.
–Desigur,haide!Seungmin zâmbește apoi urcă în mașină
—
–Felix urcă!
–Am spus nu!
–Felix va ploua!–Nu îmi pasă!
Hyunjin oftează apoi parchează și se dă jos din mașină și merge după Felix.
–FELIX! "Îl trage de braț"
–Ce tot vrei?
–Vezi ai spus să ne purtăm ca înainte dar tu mă eviți într-una.
–Nu este adevărat!
–Ba da!–Ok ,este adevărat! TI-AM SPUS CĂ TE URĂSC! "Începe brusc ploaia"
–Ba nu mă urăști..
–BA da, te urăsc al dracului de tare!!
–Ba nu.. Nu mă urăști "spune Hyunjin cu lacrimi în ochii" acum și-a dat seama că Felix nu este și nici nu a fost vreodată doar un frate pentru el.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...