19.

746 51 0
                                    

Felix se întoarce iar Hyunjin îi dădu pantaloni cu tot cu boxeri jos. Apoi se dezbrăcă și el și băga primul deget în interiorul său.

–A.. AUUU.. "Geme Felix de durere "
–Știu că doare baby.. Dar mai târziu îți va plăcea.

Felix nu spune nimic ci doar continuă să geme de durere. Hyunjin mai bagă un degete asta provocândui mai multă durere –A.. Auuu.. Doare

"varsă mici lacrimi ce udă cearșaful alb" Hyunjin îi șterge micile lacrimi . Apoi începu să miște degetele în gaura mică și strâmtă a lui Felix.

–Auuu..

–Va fi bine în curând Iubitule!

Și așa a și fost după câteva momente Hyunjin i-a atins prostata făcându-l pe Felix să uite de durere și să urle de plăcere. Hyunjin mai face câteva mișcări cu degetele sale lungi apoi le scoate –Daddy!!

Hyunjin auzind asta sa făcut tot roșu.
–N.. Nu îți place?
–Nu.. Dar iubesc! Și mă excită al naibii de mult "îi șoptește la urechea sa în timp ce se întinde pe el apoi intră în el cu grijă" –Ahh.. Doare..
–Știu, știu. Dar vei simți mult mai multă plăcere baby! "Intră cu totul în el"

Felix începu să tremure de durere dar Hyunjin a început să îl sărute pe umăr pentru a-l calma și chiar a funcționat.

–T.. Te poți mișca..

Hyunjin îi mai sărută o dată spatele apoi începu să se miște. La început Felix simțea doar durere dar cu timpul începu să simtă și plăcere. Până i-a atins iar prostata.

–A.. AHHH.. DADDY MAI REPEDE!

Hyunjin îl prinse de șolduri și începu se se miște tot mai rapid

–Ahhh.. Daddy mai repede.. Mai repede.

Hyunjin se mișcă tot mai repede și face mișcări tot mai rapide în timp ce lasă sărutări dulci pe spatele lui Felix.

Hyunjin după câteva minute bune schimbă poziția. Și îl ridică pe Felix de șolduri apoi se ridică și el. Felix ajungând în poziția capră. Începu să se miște mult mai rapid.

–A.. AHHH
–AHH.. BABY EȘTI ATÂT DE BUN!

După încă 20 de minute Felix începu să nu mai reziste –Daddy.. E-eu..

Hyunjin își dădu seama ce încercă cel mic să spună–Vino pentru daddy baby!

Felix își dă drumu srângânduse în jurul lui Hyunjin. Asta făcându-l să geme de plăcere. –A-AHH "Gem ambi de plăcere"

Hyunjin își dă și el drumu dar încă nu iese din Felix. Îl întinde din nou pe Felix apoi se întinde și el peste el. Începe să îi sărute spatele și să îi șoptească cuvinte dulci la ureche.

–Ești minunat iubitule! Minunat!

Felix își întoarce capul și îl sărută
–Și tu ești la fel!

Hyunjin mai stă puțin în el apoi iese cu grijă. Se ridică îl i-a pe Felix în brațe apoi merge și fac un duș fierbinte împreună. Iar pe urmă se pun în pat și adorm îmbrățișați.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum