Hyunjin se așează pe o mică bancă ce era pe acoperiș iar Felix stătea în picioare și se uita pe cer. Dar simte două brațe cum îl îmbrățișează.
-Felix!?
-Hm? "Respiră aer curat"
-Când vom face și altceva?
-Adică? Ce altceva?
-Nu te face că nu înțelegi.
"Îl sărută pe gât"
-Hyunjin nu vom face asta niciodată! acum.. Deci te vei întoarce la baschet!?
-Păi.. Asta..-YA! "Sare imediat Felix și își pune mâinile în sân" Dar ai promis!
-Știu. Dar dacă chiar vrei să mă întorc mai trebuie să faci ceva.
-Eh.. Atunci las-o baltă.
-Nici măcar nu știi ce vreau să te pun să faci..
-Nici nu e nevoie.. Pentru că știu că este ceva ciudat, ca de fiecare dată!
-Ok. Voiam doar să te sărut dar dacă chiar nu vrei, eu voi pleca "dă să plece dar e oprit de Felix, iar Hyunjin zâmbește victorios" -Sigur, doar atât?
-Sigur!
-B... Bine..Felix îi prinde fața în palme se uită câteva secunde bune în ochii lui Hyunjin și încă nu putea să îl sărute. Respiră adânc -N.. Nu cred că o pot face.. N.. Nu am.. Mai sărutat vre-un băiat.. "Spune rușinat Felix"
-Nici eu! "Apoi își presă buzele de ale lui Felix" Dar acum da. "Și le presează iar dar de data asta Felix îi răspunde la sărut, Hyunjin îl adâncește. Felix cât și Hyunjin simțeau fiori în tot corpulSe despart din cauza lipsei de aer, se privesc profund în ochii
-Ai buze atât de dulci!
Felix se înrosește, apoi zâmbește larg
-Aș vrea să le pot săruta mereu.Felix voia să spună ceva dar i-a bâzâit telefonul asta trezindu-l la realitate. Se îndepărtează de Hyunjin, respiră adânc apoi vrea să spună ceva dar o i-a Hyunjin înainte-Ce sa întâmplat? " și dă să se apropie de el, dar Felix se dă în spate " -Frate ajunge! Eu voi pleca, și nu spune nimănui ce sa întâmplat. Și oh da nu uita ce ai promis! "Apoi fuge și coboară de pe acoperiș. Lăsându-l pe Hyunjin singur. " -Ce ciudat.. Dar dulce.. "Zâmbi spre cer"
_Hyunjin_
_Hyunjin_ :Bine dispus :) Apreciat de Chan_1 și alți 1308 persoane
Adda_gr :AYAYAYA CE BĂIAT FRUMOS!
Momo_ @/ Adda_gr :Da, dar vezi că este luat 😉
Plus alte 230 de comentarii!
-
-Ya, Felix ce i-ai făcut fratelui tău de este așa bine dispus? "Întreabă Jeongin iar Felix se îneacă cu apă" Deci chiar ai făcut ceva. "Râde"
-E.. Eu..
-Toarnă tot!Felix zâmbește apoi îi toarnă apa rămasă în bidon pe cap -YAAAA!!
-Tu ai vrut, eu ți-am dat -Râde apoi fuge
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...