28.

659 44 0
                                    

—Dimineața—

De fapt nu era dimineața ci era ora 12 dar cei doi încă dormeau.. Dar Felix se trezi și începu să se vaite de durere.

–A.. Auuu..

Hyunjin se ridică imediat și se uită la Felix îngrijorat–Hey, baby ce sa întâmplat?
–E.. Eu.. Mă doare fundul rău.. Aish nu ai avut milă de loc aseară! "Îl lovește"

Hyunjin chiocoti–Nu este vina mea că tu ești atât de sexi!
–Asta da ai dreptate.. Sunt al naibii de sexi.. Ah
–Da și modest.. Doare așa rău?

Felix aprobă din cap –Așteaptă aici! "Se ridică Hyunjin și merge la geanta sa, și i-a o cremă apoi se apropie din nou de Felix" întoarce-te pe burtă baby!
–Dar..
–E în regulă! Va face daddy să nu te mai doară.
–Sigur?

Hyunjin nu îi răspunde ci doar îl sărută pe nas –Normal! "Îl ajută să se întoarcă pe burtă apoi îi ridică ușor cămașa, îi pupă coapsele, ambele fese. Dar nu într-un mod sexual ci într-un mod atent și drăguț"

Apoi începe să îl de-a cu cremă la intrarea sa. –A-ahh rece..

Hyunjin auzind asta începu să sufle –A.. Ah daddy nu trebuie să faci asta!
–Taci baby! "Termină " gata baby!
–M.. Mulțumesc daddy!
–Nu ai pentru ce suflețel!
"Se pune lângă el apoi îi i-a capul și îl pune pe pieptul său"

–Daddy..

–Hmm?
–Vreau papa!
–Vom merge imediat să păpăm baby dar mai întâi vreau să te întreb ceva.
–Bine daddy!
–Cum ai aflat despre postări? Și când ai vorbit cu aia?
–Păi..

—Convorbiria dintre Felix și Yuna—

Felix terminase primele ore așa că a vrut să iasă în pauză pentru al găsi pe Hyunjin dar fu oprit de prietenul său –Ya Felix! Am dat de belele..
–Hă? Despre ce vorbești?
–Nu ai verificat Instagramul?
–Nu, de ce? Aish Jeongin ce sa întâmplat?

Jeongin nu spune nimic ci doar îi arată postările –Aish.. Tot ea are tupeu! "Îi dă telefonul apoi pleacă spre clasa Yunei"

Ajunge și o vede pe bancă ascultând muzică–YAA YUNA MIȘCĂ ÎNCOACE!
–Ah daddy ai venit! "Se ridică de pe masă apoi merge la Felix ce o privea scârbit" Te-ai întors! "Zâmbește"
–Tu ești nebună? De ce dracu ai posta așa ceva??

Yuna bufni –Mda deci despre asta este vorba. Am postat adevărul! Idiotul ăla mi te-a furat!
–YUNA PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU! MAI ÎNȘELAT!
–Da.. Dar acum suntem chit! Te rog hai să ne mai dăm o șansă!
–Tu clar ești nebună! Și de când dracu ai început să mă urmărești? Tu nu ești sănătoasă!
–Da nu sunt sănătoasă! Dar nici tu nu ești mai presus! Eu măcar nu mă culc cu fratele meu!
–Și? Ești geloasă?
–Deci este adevărat? Tu chiar mă în-

–NOI DOI NE-AM DESPĂRȚIT!
Yuna îți spun pentru prima și ultima oară. Lasă-mă în pace , și cu cine mă culc eu nu este treaba ta! "Apoi dă să plece dar Yuna vorbi iar " –Atunci sunt curioasă ce părere va avea părinții tăi!


Felix bufni apoi se întoarce
–Mă ameninți?
–Tu ai început asta Felix! Tu și cu ăla!
–Vrei să le spui? Dă-i drumu! Eu îl iubesc și nu îl voi lăsa că vrei tu sau altcineva!
–Îl iubești? Felix mi-e nu mi-ai spus niciodată că mă iubești..
–În fine.. Eu trebuie să plec..

Apoi pleacă lăsându-o pe Yuna în ceață

–"LA DRACU CU IUBIREA TA FELIX–" Gândi Yuna

°În prezent°

–Ugh.. Tu chiar mă iubești?
–Hyunjin! Ce spun eu și ce înțelegi tu..
"Hyunjin chiocoti" –Tu.. Chiar nu i ai spus "te iubesc" niciodată?
–Mhm.. Pentru că nu am simțit.
–Deci ai stat cu ea doar așa?
–Nu! Am plăcut o, am plăcut o mult!

Hyunjin auzind asta sa întunecat la față și fără să vrea să supărat sau ba chiar sa enervat știa că este greșit și că este în trecut dar nu se putea abține.

–Daddy.. Ce sa întâmplat?

–Nimic.. Du-te la Yuna!
–Daddy!?
–Nici-un daddy! Hai du-te!

Felix se ridică –Ok! "Râde"
–YAAAAA! RĂMÂI AICI! TU EȘTI AL MEU! "Îl trage în brațele sale" Tu ești doar al meu!
–Dar ai spus să plec "râde"
–Felix vrei să nu mai poți merge 3 zile?
–Gata, gata sunt cuminte.. Deja mă doare fundul.. Nu mai vreau

Acum hyunjin începu să râdă
–Tu ești doar al meu!
–Da dl posesiv. Sunt doar al tău!

—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

.

.

.

.

.

3>>

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

3>>

☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum