–Înainte să spuneți ceva, vă rog să mă ascultați. Eu îl iubesc pe Felix și nu voi renunța la el! "Spune Hyunjin hotărât dar îi lovește Felix"–Ya nu vorbi așa cu pappi și tata!
–Felix nu acum, nu acum baby!
–Dar- vru să spună dar se opri atunci când își auzi părinții cum chiocotesc.–Tu Felix nu ai nimic de spus? "Întreabă Nik ce se abținea să nu râdă"
–E.. Eu.. Îmi.. Pare.. Rău.. "Bufni în plâns"
–Aish idiotule nu asta! "Spuse Hyunjin"
–Tu taci! "Își trage nasul" Pappi, tată.. Îmi pare rău că v-am dezamăgit..–Ai terminat?
–Nu încă.. Îmi pare rău că vă dezamăgesc dar.. Eu nu.. Vreau să îl las pe Hyunjin.. Îl iubesc.. Îl iubesc tată! "plânge mai tare "
–YESSS! CU ASTA TREBUIA SĂ ÎNCEPI! "Strigă Hyunjin apoi îl sărută pe obraz"–
–YA! nu acum idiotule!!
–Atât de adorabili! Felix felicitări pentru curaj! "Îl i-a în brațe Mike"
–Și eu? "Întreabă Hyunjin"
–Tu taci! De tine eram siguri însă Felix mereu a fost discret și mereu sa ascuns de frică că ne va dezamăgi..
–Are dreptate! Felix fiule! Tu niciodată dar niciodată nu ne vei dezamăgi și mai ales din cauza orientarei tale! Fie că ești gay, bi, Sraight sau chiar și extraterestru rămâi fiul nostru! Iar despre tine și Hyunjin. Într-adevăr v-am crescut ca pe fii noștri și pe Hyunjin îl consider fiul meu dar îl vreau și de ginere!–Hă?
–Tu Hyunjin "se apropie de el" Ești fiul meu dar trebuie să fi și ginerele meu. Pentru că tu ești singura persoană ce îl poate scoate din carapația sa. Tu ești cel mai potrivit pentru el!
–Tati.. "Strigă Felix apoi îl i-a în brațe"
–Ce plângațios mai ești "râde apoi îi ciufulește părul".–Ya! Terminați cu prostiile și treceți la masă!
Cei 3 merg și așa începu toți 4 să mănânce –Noi vă vrem împreună de când Hyunjin a fost pentru prima dată gelos!
–Eu? Gelos?
–De ce te miri? Doar ești gelos ca pappi
–Yaa! Eu nu sunt gelos! Doar am grijă de ceea ce este al meu!–Exact pappi !
–Dar când a fost gelos? E de mult sau?
–Păi prima dată sa întâmplat la grădiniță! –GRĂDINIȚĂ? "Întreb ambi de odată"–Mhm "încep amândoi să râdă"Amintire
Era prima zi de grădiniță bine pentru Felix pentru că Hyunjin deja era în grupa mare. În loc să plângă Felix pentru că era prima dată pentru el într-un așa loc.
Plângea Hyunjin pentru că îi era frică că alți copii îl vor fura pe Felix.–Hyunjinie puiule, liniștește-te !
–N-nuu..tu îl vei da.. Pe Felix.. Al meu..
–Ba nu puiule!
–Ba da.. "Plânge mai tare"
–Yunie "așa îi spunea Felix când era mic" e.. Eu nu voi pleca.
–Promiți?
–Promit! "Hyunjin zâmbește apoi îl sărută pe buze pe Felix asta i-a făcut pe cei doi bărbați să chiocotească însă erau și mirați" –T.. Tu ești al.. Meu!
–D..da.. Sunt a lui Yunie! "Aplaudă fericit "—
După grădiniță Hyunjin și cu Nik îi așteptatu pe Mike și Felix însă ei nu erau singuri ci cu încă o femeie și un băiat ce îl ținea de mână pe Felix.
–Yaaa! "Fuge Hyunjin și îl împinge pe acest copil de lângă Felix" El este al meu
–Yunie nu fi lău cu Jeonie
–Dar tu ești al meu!
–Al tău sunt.. Dal ne putem juca toți împreună.
–Bine.. Dal tu nu ai voie să pupi pe nimeni în afară de mine!–Bine
"zâmbește apoi îl sărută pe obraz"°În prezent°
–AISH IAR M-AM ENERVAT! "Țipă Hyunjin
–De ce daddy?Ambii tați făcu ochii mari dar nu spuse nimic –Pentru că mi-am adus aminte.. Cu ce foc îl mai țineai de mână!
Felix începe să râdă –Bine că râzi..
–Ya! Aveam 4 ani și oricum este doar Jeongin.
–Și? Tu ești doar al meu! " îl trage în poala sa"–Ya! Tata și pappi încă sunt aici "Spune chiocotind "Hyunjin nu-l bagă în seamă ci doar îl sărută pe toată fața.
–Și uite așa noi vom pleca!
–Hyunjin fiule nu fi atât de dur cu el "îi face cu ochiul" pentru că mâine va trebui să meargă "râde apoi pleacă"
–Ya uite ce ai făcut!
"Spune Felix rușinat"–Calmează-te îngeraș!
Felix se lasă moale –Daddy?
–Da baby?
–Putem..Dormi împreună în seara asta? –Normal ci nu doar în seara asta!–Te iubesc daddy!
–Și eu te iubesc baby! "Îl sărută scurt apoi se ridică cu el cu tot și merge în camera sa" –De azi aici vom sta. Bine până ne vom muta la o casă doar a noastră.
–Ai.. Face.. Asta cu mine?
–Normal bâlbaitule! Voi face totu cu tine. Bine dar nu acum. Acum haide la nani! "Îi dă o palmă peste fund"–daddy!!
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...