Hyunjin și gașca sa erau la poartă din nou așteptându-i pe cei doi.
Hyunjin și-a luat telefonul vrând să îl de-a mesaj lui Felix dar i-a dat el primu
Zâmbește apoi se uită la mesaj.
–CE DRĂGUȚ! "Țipă Jeongin dar îi pune Felix mâna la gură" –Mai încet idiotule!
–Taci mă! Sunt atât de fericit!
–Și eu! Acum hai vreau să îl văd pe -
–Pe iubitul tău am înțeles! "Râd ambi"Ajung amândoi în fața porți, Hyunjin atunci când îl văzu pe Felix zâmbi larg iar Felix zâmbi și el la rândul său"
–Bună Felix! "Îl salută Changbin"
–Bună! "Îl salută zâmbind"Jeongin sare în brațele lui Seungmin iar Seungmin începe să îl sărute fără jenă.
–Haideți mergem?
–Unde? "Întreabă Felix"
–La club. Doar dacă vre.. Vreți.
–Ok..Băieții vru să plece dar apăru Yuna
–FELIX!!
Hyunjin când o văzu simți cum începu să îi curgă gelozia și nervi prin vene.
–Ce vrei?
–Hai să vorbim puțin !
–Nu avem ce! Băieții haideți! "Se îndepărtează"–VEI REGRETA LEE FELIX!
Felix nu o băga în seamă ci doar urcă în mașină. Fiind mulți, băieții au folosit 3 mașini pentru transport. Felix bineînțeles că a mers cu Hyunjin. Felix la tras după el pe Jeongin iar Jeongin pe Seungmin și așa au ajuns cele două cupluri împreună. Seungmin a vrut să se bage în fața lângă Hyunjin dar la tras iubitul său–Ce faci?
–Nu vrei să stai lângă mine?
–Ba da.. Dar..
–Doar treci și lasă-i să stea împreună.. Că oricum mai târziu nu vor putea..
–Hă?Jeongin își dă ochii peste cap apoi îl trage pe Seungmin lângă el.
Felix se pune pe locul din față. Hyunjin luându-i mâna imediat întra sa. Și nu porni mașina până nu îi sărută mâna
–OPAAA! "țipă Seungmin"
–Vezi de-aia! "Chiocoti Jeongin"
–Stați.. Sunteți împreună?
–Da! "Spun ambii de odată iar cei doi încep să aplaude fericiți. Erau atât de bucuroși pentru cei doi"—_—
–Ya! Felix bea ușor! "Îi șopti Hyunjin"
Felix nu îl ascultă ci doar dădea pahar după pahar. –Bea Felix, bea! "Spune Changbin și îi mai dă un pahar dar îl i-a Hyunjin și îl dă pe gât" –AJUNGE!!
Changbin sa retras iar Felix făcu botic apoi începu să plângă.
–Ya, de ce plângi baby? "Ultima parte a spus-o încet"
–Tu.. Mi-ai băut... băutura!
–Aish Felix deja ești beat!
–Ba nu!
–Ba da!
–Ba nu.. Îți voi arată
"se ridică în picioare dar cade imediat dar îl prinde hyunjin"–Fi atent!Nu vreau să te rănești!
–Mhm..–Hey! Hai să ne jucăm! Hyunjin , Felix vă băgați?
–Nu- spuse Hyunjin însă Felix deja se ridică și merse lângă ceilalți.– Sau se pare că ne vom juca.. "Oftă apoi merge lângă Felix" Changbin își duse o mână pe umărul lui Felix asta enervândul pe Hyunjin. –Hai să jucăm sticluța!
–Noi nu jucăm! "Spuse Seungmin apoi îl ridică pe Jeongin ce era beat"–"Aish voi regreta asta.." gândi Hyunjin
–SĂ ÎNCEPEM!
–Stați.. Vreau și eu joc "se ridică brusc Jeongin iar seungmin oftă"Han fu primu ce în vârti sticla și chiar din prima căzu Felix și...
–Kai tu îi pui o provocare lui Felix!
–Ok! Felix trebuie să stai în poala lui Changbin o rundă!
Hyunjin făcu ochii mari apoi dădu în masă dar îi făcu Seungmin semn să se calmeze. Felix sa ridicat și s-a pus în poala lui Changbin.
CITEȘTI
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅
Teen Fiction❥︎𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧& 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 ❥︎ (1) Hyunjin and Felix sunt frați vitregi . Ambii sunt orfani după mamă. Au doi tați care îi iubesc și fac totu pentru ei. Hyunjin fiind mai glumeț iar Felix fiind mai timid și cu un corp bine pus la punct. Hyunjin în...