31.🏳‍🌈

569 51 7
                                    

–Am întrebat, ce le faceți băieților mei?? Și unde dracu sunt profesori școli ăsteia? "Se apropie de Felix și Hyunjin și își strânse pumnul când îl văzu pe Felix tot murdar și cum tremura"

–CINE DRACU I-A FĂCUT ASTA FIULUI MEU? "Tipă Nik apoi îi trase pe cei doi în spatele lui protectiv"

–Sțiați că fii voștri sunt gay?
–Da sțiați că se fut în cur?

–Ya voi copii, voi gândiți, sau?  Dacă eu și Nik suntem împreună asta nu înseamnă că suntem gay? Credeți că dacă noi suntem gay copii noștri nu au voie? cine naiba sunteți voi de îi judecați? CINE?
–Tată! Pappi! "Îi strigă Hyunjin îngrijiorat " –Da fiule?
–Felix nu se simte bine !
–Hă? "Mike fuge imediat lângă Felix"

–Ya puiule! E în regulă! Pappi este aici!
"Îl strânge în brațe iar Felix începu să se calmeze"

–Oh, a-ți ajuns! "Se auzi vocea Yunei"

–Aish eram sigur că tu ai de-a face cu asta " spuse frustrat Jeongin "

–Deci tu ne-ai chemat? "Întreabă Mike"

–Da !
–Ya! Adică eu am venit aici la comanda ta? Mesaje stupide! Și apropo înainte să spui ceva să știi că eu nu te am plăcut niciodată "spuse Nik iar toți chiocoti"

–Fii voștri sunt gay!

–Da mersi, asta am aflat mai devreme. Altceva?
–Dar dacă v-aș spune că ei doi-

O oprește Nik ce se apropie de Felix

–Fiule eu nu vreau să aflu de la alți și știu că nici tu nu vrei asta. Deci ai ceva să îmi spui?
–D... Da..
–Atunci spune-o! Spune fiule! Cu curaj
–E.. Eu.. Și Hyunjin.. Suntem..
–Ce sunteți?
–Împreună.. Îmi pare rău..
"Bufni în plâns"

Cei doi bărbații nu păreau de loc mirați ci doar radiau de fericire.

–ÎN SFÂRȘIT! "Tipă amândoi de odată"

–Hă? "Întreabă Hyunjin nedumerit"
–Știam , știam că se va întâmpla! "Radiază Mike dar fericirea lui să dus atunci când Yuna își deschide gura iar"

–Dar sunt frați! ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU!

–NU AVEȚI PIC DE RUȘINE!

–SUNT FRAȚI VITREGI!! AȘA CĂ TĂCEȚI DRACU! DE CÂND ÎMI DA-ȚI VOI LECȚII CUM SĂ ÎMI CRESC COPII??

–C.. CUM?

–Gata v-ați pierdut glasul? Felix și Hyunjin sunt frați vitregi dar sunt și logodiți!
–HĂ? "spun cei doi de odată"
–Cum adică tată?
–Ce dracu, se întâmplă?.

–Da sunteți logodiți de când sunteți mici. Și am tot așteptat să vă da ți seama că sunteți predestinați însă sunteți lenți.. Foarte lenți.. "Oftă "
–A.. Adică? N.. Nu sunteți supărați..?
–Normal că nu! suntem fericiți! Acum haideți acasă.
–Dar orele?
–Dă le dracu! Oricum ce profesori aveți..

Apoi toți 4 plecă. Dar oamenii nu se opreau din bârfit.

–Sunt gay! "Strigă brusc Jeongin"

Iar toți îl privesc nedumerit –Sunt lesbiană ! "Strigă o fată"
–Sunt bi!
–Sunt gay!
–Sunt pan..

Și așa toți și-au țipat orientarea. Iar homofobi în special Yuna au plecat frustrați iar restul au început să țipe și să arunce cu steaguri LGBT!

–ȘI NOI SUNTEM OAMENII! ȘI NOI AVEAM DREPTUL LA O VIAȚĂ BUNĂ!

–ȘI NOI SUNTEM OAMENII! ȘI NOI AVEAM DREPTUL LA O VIAȚĂ BUNĂ!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum