11. Te urăsc..

704 53 5
                                    

-La naiba.. Nu o să mai beau niciodată..
Își tot spunea Felix

Nik cât și Mike erau îngrijorați, nu înțelegeau ce se întâmplă ci doar au fost sunați de șeful de echipă și au fost anunțați că Felix a plecat.

"Cioc, cioc, cioc"

-Felix.. Puiule.. Deschide ușa și hai să vorbești cu pappi.. Te rog puiule.. Mă îngrijiorezi, te aud plângând și mă doare haide să discutăm.. Bine..?

Felix nu răspunde ci doar stătea cu picioarele la piept și plângea.. El credea că el este de vină și că toți sunt dezamăgiți de el.. Dar de fapt, el era singurul dezamăgit de el însuși..

~A doua zi~

"Cioc, cioc, cioc"

-Fiule.. Ieși te rog și mănâncă apoi te poți întoarce în cameră.
Aish dacă nu ieși azi, îți voi sparge ușa asta nenorocită!
-Dragă.. Lasă-l .. Poate are nevoie de timp apoi poate va veni și va vorbi cu noi.

-Uf..

Cei doi bărbații se pregăteau de muncă însă nu prea voiau să plece.. Erau prea îngrijorați.. -Nik, ce vom face?
-Aish.. -Se aude ușa- cred că a venit Hyunjin.

-Tată, pappi, unde este Felix?

-În camera lui. Dar ce naiba sa întâmplat?
-Adică?
-Cum adică? Fratele tău nu a ieșit de loc din cameră ci doar stă și plânge. Ce naiba sa întâmplat de fapt? Vreau un răspuns Hyunjin!
-E.. Eu..

-Sigur s-au certat. Dragă vom întârzia. Hyunjin rămâi cu fratele tău! Nu îl lăsa singur și vezi poate îl faci să iasă.

-Bine tată.. -cei doi bărbații pleacă, Hyunjin auzind ușa, fugi repede la ușa de la camera lui Felix-

"Cioc, cioc"

-Felix eu sunt! Hai să discutăm!

-NU..!

-Felix deschide ușa, că dacă nu o sparg.
-Lasă-mă.. În pace.. "Spune plângând"
-Tu ai vrut-o "începe să de-a în ușa până o deschide " -Aish ce greu.. Este să deschizi o ușă "spune obosit"
-Ce.. Naiba.. Vrei?

-Felix.. Trebuie să vorbim.

-Frate.. Îmi pare rău.. Pentru aseară..
-De ce îți ceri scuze?
-Pentru că, eu- "bufnește în plâns "

-Nu este vina ta ci a mea!

-Ba nu.. Eu eram.. Beat..
-AISH.. TE-AM DROGAT! TOTU A FOST PLĂNUIT DE MINE!!
-Ce..? De ce ai face.. Asta?
-Pentru că te vreau Felix! Ce nu este clar? Doar ți-am spus-o de multe ori.
-E.. Eu credeam că te joci..
-Îmi pare rău Felix e-eu "Felix se apropie de el și îl pălmuiește" -TU TE-AI TÂMPIT DE-A BINE LE-A? SUNTEM O FAMILIE! CUM ÎMI POȚI FACE ASTA? "tipă apoi îi mai dă o palmă"

-TE URĂSC HYUNJIN! TE URĂSC!

Apoi se încalță și fuge.
-Aish.. De ce mi-a făcut asta..? "Se întreabă Felix pe el însuși"

-

-Ok, puiule ai grijă de tine! "Apoi închide apelul"

-Ce a spus Felix?
-Ai vorbit cu Felix?
-Da,a spus că va rămâne la prietenul său o vreme..
-Aish "în Jură Hyunjin sub barbă apoi pleacă în camera sa"
-Sigur e vina lui Hyunjin.
-Și eu cred la fel. Precis s-au certat.
-Da, dar s-au mai certat înainte și nu au fost așa..
-Ai dreptate ,sigur e ceva mai mult..

Felix× Jeongin

-Felix, te rog nu mai plânge.. Te implor..
-Jeongin.. De ce mi-a făcut asta..?
-Cine? Cine lix?
-Hyunjin.. Aseară.. Ma drogat..
-STAI.. CE? De unde știi?
-Mi-a recunoscut.. El..
-IDIOTUL!! doamne ce tâmpit.. Of lix al meu "îl i-a în brațe în timp ce și lui încep să îi cad lacrimi "
-Ya.. Tu de ce plângi?
-Pentru că ești prietenul meu cel mai bun.. Și nu vreau ca tu să .. Fi așa..

Felix își trage nasul -Nu te merit.. "Jeongin îi ridică capu lui Felix" -Ba da! Tu mă meriți! Și meriți lumea întreagă! Noi nu te merităm pe tine! Ai un suflet prea pur și prea bun pentru lumea asta
-Atunci.. De ce sufăr.. Așa?
-Din cauza oameniilor proști ca Hyunjin... Dar e ok lix încă mă mai ai pe mine...
-M.. Mulțumesc.. Pentru tot Jeonginie..
-Nu ai pentru ce lix! Tu doar fi puternic, și nu renunța.. Nu renunța lix al meu.. Mai îndură.. Puțin..
"Încep ambi să plângă tot mai tare apoi ajungând să adoarmă îmbrățișați "

.
.
.
.
.
.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☾︎シ︎ᗰY ᗷᖇOᗩTᕼᗴᖇシ︎☽︎ ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum