Tanıtım

728 49 37
                                    

Her şey göründüğü gibi olsaydı,eline aldığın deniz suyu mavi olurdu
(George Orwell)

“Baksana herkes nasıl da mutlu” dedi Berk Aydın keyifle.Düğün değil,cenaze töreniydi. “Kes sesini” dedim dişlerimin arasından.Katlanamıyordum bu herife...

“Neslihan” dedi bana daha da yaklaşarak. “Benimle böyle konuşamazsın” Öfkeli bakışlarım onu buldu. “Babamı öldürdün” dedim tiksintiyle. “Ailemden kalan tek kişiyi de öldürmekle beni tehdit ettin” Ufacık bir vicdan kırıntısı yoktu. “Annem senin yüzünden beni evlatlıktan reddetti”

“Bir de iyi tarafından baksana” dedi gözlerimin içine bakarak. “Annen yaşayacak,Neslihan” Bu herifi öldürecektim. “Neden evlendin benimle?Neden yapıyorsun bunu bana?” dedim sinirle. “Babanın mezarda kemikleri sızlasın istiyorumdur belki de” dedi pişkin bir şekilde.

“Sen pisliksin” dedim tiksintiyle. “Biliyorum” dedi pişkin gülümsemesiyle. “Sen de bu pisliğin karısısın.Artık bir Aydın’sın”

“Bu soyadın hakkını vereceğimden emin olabilirsin,Berk Aydın” dedim imayla gülümserken.Memnun olmuşcasına gülümsedi. “Bana sorun çıkartma,yeter” dedi ve önüne döndü.Göstereceğim ben sana sorunun en büyüyüğünü.

Düğün bitimine yakın masalardan birisinin üzerinde bulduğum çakıyı hızla alıp saklamıştım.Karşımdaki bir katildi.Kendimi olduğunca koruyacaktım.Ben Hüseyin Acar’ın kızıydım.O beni yendiğini sanıyordu.Oysa ortada savaş yoktu.Savaşı o başlatmıştı.Benim kazanacağım savaşın başlamasına izin vermişti.

Bir savaş başlamıştı.Onun yıkımıyla sonuçlanacak bir savaş.Aydın konağına vardığımızda bir anda beni gelinlikli bir halde kucağına aldı. “Ne yapıyorsun?” dedim korkuyla. “Adetmiş ya hani” dedi Berk imayla gülümserken.Berk’in annesi Serpil hanım ters bir şekilde bize bakarak içeriye geçti.Berk’in abisi Kemal ise sırıtarak “Oldunuz siz he” dedi. “Çok romantikler,senin aksine” dedi Kemal’in eşi Deniz imayla gülümserken. “Top yine bana geldi.Buyurun cenaze namazına” dedi Kemal bıkkın bir şekilde.

“Allah kolaylık versin,abi” dedi Berk gülümseyerek. “Size de koçum” dedi Kemal Aydın imayla gülümseyip göz kırparken.Hepsinden nefret ediyordum.Bu aileye karabasan gibi çökecektim.Benden babamı aldılar,ama ben onlardan her şeylerini alacaktım.

Odaya girdiğimizde beni usulca yere bıraktı. “Ağırmışsın” dedi imalı bir şekilde.Onu umursamadım. “Gelinliğini çıkartmamı ister misin?” dedi bir anda bana yaklaşarak.Geriledim.Sırtım duvara çarpmıştı. “Kaçabileceğin bir yer yok,karıcığım”

Yutkundum.Korkak olmanın sırası değildi.

Eliyle boynuma dokundu. “Bu gece benimsin” dedi fısıltıyla.Ondan tiksiniyordum.İğreniyordum.Suratımı buruşturdum.

Hafif bir şekilde kafasını eğip boynuma baktı. “Sana da ailene de inanılmaz acılar tattıracağım,Neslihan Aydın” dedi kısık çıkan ses tonuyla.Benimle evlenmişti.Ben istemediğim halde beni tehdit ederek benimle evlenmişti.Onun soyadını taşıyordum ve ben Aydın soyadını taşıyan herkesten nefret ederdim. “Bana sahip olarak mı?” dedim iğrenir bir tonda. “Evet” dedi gülümseyerek. “Acıdan kıvranacaksın bu gece”

Derin bir nefes verdim.Elimde sıkı sıkı tuttuğum çakının bıçak kısmını açtım. “Bu gece...” dedim fısıltıyla.Tüm nefretimle bıçağı karşımdaki iğrenç herifin karnına sapladım.Durdu. “Kimin acıdan kıvranacağı belli olmaz,Berk Aydın” Acılı bir nefes verdi ve bakışlarını karnına çevirdi. “Sen...” dedi afallamayla. “Sen ne yaptın?”

“Neslihan Acar masum bir kızdı.Aydın soyadını alan herkes katil” dedim tiksintiyle. “Bugün Aydın soyadını aldım ve bugün ilk cinayetimi işliyorum” Geriye doğru sendeledi.Hafif bir şekilde gülümsedi. “Dua et başarılı olasın” dedi gözlerimin içine bakarak. “Çünkü,yaşarsam,felaketin olurum”

“Sen zaten benim felaketimsin” dedim öfkeyle. “Şimdi felaket olma sırası bende,Berk Aydın”

.....

Merhaba,arkadaşlar.Naber?Nasılsınız?

İlk kitabımın tanıtım bölümüyle karşınızdayım.Benim wattpad'e asıl gelme sebebim kitap yazmaktı aslında.Ama sanırım buna cesaretim yoktu.

İsmim Nurcan.

Şu an edebiyat öğretmenliğini okuyorum.Bunu söylemekten de gurur duyuyorum.Şimdi ise ilk kitabımı yazmaya başlayarak sizlerle uzun bir yolculuğa çıkmak istiyorum.

Benimle bu yolda var mısınız?

Bu Aşk ÖldürürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin