2.Bölüm

386 31 6
                                    

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri?Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?
(Özdemir Asaf)

“Senin yüzünden!” dedi bir anda Serpil hanım iki kolumdan da sıkı sıkı kavrarken. “Anne” diyerek atıldı hemen Kemal. “Oğlumu yaktın sen!”

Ağla,Neslihan.Pişmansın sen.

Ağlamaya koyuldum. “Anne,yapma” dedi Kemal beni kurtarmaya çalışırken. “Ona bir şey olursa seni öldürürüm,anlıyor musun?!Seni öldürürüm!”

Hemşirelerden birisi yanımıza gelirken hepimiz merakla ona döndük. “Çok kan kaybetmiş.Acil kana ihtiyacımız var” dedi hemşire telaşla. “AB Rh+ kan grubu” dedi hemşire bize bakarak. “Ben bulmaya çalışırım” dedi Kemal hızla. “Benim kan grubum” dedim bir anda.Hemşireye döndü bakışlarım “Ben veririm” Aydın ailesinin gözünde aklanıp paklanmak zorundaydım.Henüz uslu ve akıllı bir gelindim.

Saatler sonrası..

Babamın katiline kanımı vermiştim.Onu yaşatmıştım.Pişmanlık duyuyordum.Keşke hiç sesimi çıkarmasaydım.Belki de kan bulunamayacaktı ve ölecekti.Ben de hayatıma kaldığım yerden devam ederdim.Babamın katiliyle aynı havayı solumak benim için bir işkenceydi.

“Hastamız kendisine geldi” dedi hemşire gülümseyerek. “Görebiliriz onu,değil mi?” dedi Serpil hanım gülümseyerek. “Tabii ki.Ama hastamız şu an tek bir kişiyle görüşmek istiyor” Merakla hepimiz hemşireye bakıyorduk. “Neslihan hanginiz?” Şaşkınlıkla “Benim” dedim. “Eşiniz sizi istiyor yanında” dedi gülümseyerek.

Serpil hanım öldürücü bakışlarıyla bana bakıyordu.Çekingen adımlarla odaya girdim.Berk bana bakıyordu. “Beni istemişsin,Berk Aydın” dedim sert bakışlarımla ona yaklaşırken. “Benim dediğimi yapmışsın sanırım.Gerçeği anlatmamışsın” dedi Berk gülümseyerek. “Belki de anlatmışımdır” dedim imayla. “Anlatsan şu an karşımda tek parça halinde olmazdın” dedi Berk kendinden emin çıkan ses tonuyla.

“Ay sanki senin dediğini yaptım da ne oldu?Annen yine beni hırpaladı” Berk genişce gülümsedi. “Sen niye çağırdın beni yanına?” dedim daha sonra ters bir şekilde. “Hani ben sana aşığım ya” dedi Berk alayla gülümserken. “Kendime gelir gelmez aşık olduğum kadını görmek istiyorum işte yanımda”

“Ha inandırıcılık olsun diye?” dedim kaşlarım havalanırken.Olumlu anlamda kafasını salladı. “Kanını vermişsin bana” dedi gülümsemesine devam ederken. “Hemşire söyledi” Bakışlarımı ondan kaçırdım. “Yaptım öyle bir salaklık” dedim mırıldanır bir tonda.

“Katil olmak sandığın kadar kolay bir şey değil,Neslihan” dedi Berk bir anda ciddi çıkan ses tonuyla. “Babamı gözünü kırpmadan öldürmüşsün.Demek ki senin için kolay” dedim imayla. “Senin baban benim ilk cinayetim değil” dedi gülümseyerek. “İlk cinayetimde ne kadar zorlandığımı tahmin bile edemezsin”

“İlk cinayetin?” dedim sorarcasına. “Seni alakadar etmez” dedi Berk ve bakışlarını benden çekti.Boğmak istiyordum bu herifi. “Burada biraz daha kalırsam ailen gerdeğe hastanede girdiğimizi düşünecek” dedim alayla.Berk kendisini tutamayıp kahkaha attı.Canı acıyacak olmalı gibi acıyla ahladı ve eli yarasına gitti. “Güldürmesene kızım” dedi ters bir şekilde. “Ben gideyim,ailen gelsin” dedim direterek.Onunla daha fazla burada kalmak istemiyordum.Ben bu adama katlanamıyordum.

“Neslihan” dedi ciddi bir şekilde. “Cehennemine hazır ol”

Bu Aşk ÖldürürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin